کشورهای مرتجع عرب مجری نقشه‌های شوم آمریکا در سوریه نشوند

۱۶م دیماه ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: گروه‌های افراطی و تروریستی سایر کشورها از جمله مراکش، تونس، الجزایر و برخی دیگر کشورها با هدایت آمریکا، غرب و کشورهای مرتجع عربی در حال اجرای نقشه‌های شوم آمریکا در سوریه می باشند.

احمد دستمال‌چی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحولات سوریه و تشکیل گروهک‌های تروریستی در این کشور گفت:‌ آمریکا و غرب با جمع آوری گروه‌های افراطی سایر کشورها در سوریه و با حمایت گسترده و سازماندهی آنها قصد براندازی نظام این کشور را دارند.

وی افزود: کشورهای غربی با در اختیار گذاشتن انواع سلاح و تجهیزات جنگی به گروه‌های تروریستی در سوریه به دنبال تقویت آنها و تضعیف نظام سوریه می باشند.

دستمال‌چی تصریح کرد: گروه‌های افراطی و تروریستی سایر کشورها از جمله مراکش، تونس، الجزایر و برخی دیگر کشورها با هدایت آمریکا، غرب و کشورهای مرتجع عربی در حال اجرای نقشه‌های شوم آمریکا در سوریه می باشند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآورشد: حمایت و پشتیبانی ملت سوریه از دولت و ارتش کشورشان تا حدود زیادی توانسته متجاوزین و معارضین تروریست را سرکوب کند اما آمریکا و غرب هم‌چنان به کارشکنی های خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.