کشورهای منطقه عامل دست بیگانگان در بازی‌های سیاسی قرار نگیرند

مشروح خبر

سرلشکر صفوی:

کشورهای منطقه عامل دست بیگانگان در بازی‌های سیاسی قرار نگیرند

/۰۲/۰۵

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: به کسانی که به‌دنبال ایجاد تنش، تحریف و ادعاهای بی اساس در منطقه هستند توصیه می کنم عامل دست بیگانگان در بازی‌های سیاسی قرار نگیرند.به گزارش فارس، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، که در پنجمین همایش ملی نام های جغرافیایی که به همت سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد، سخنرانی می کرد، گفت: این رویداد مهمی است که می تواند به گسترش فرهنگ استفاده و انتشار صحیح و همسان
نام های جغرافیایی در سطح ملی، منطقه و جهانی کمک کند.وی ادامه داد: چهار بعد فضا، مکان، محیط و نقشه عناصر اصلی و محوری علم جغرافیا هستند که مورد توافق همه جغرافیدانان قرار داشته و در تعاریف و گرایشهای مختلف علوم جغرافیایی از آن بهره مند می شوند.وی افزود: برخی از نام های جغرافیایی از یک بار ارزشی برخوردار هستند، نام هایی مانند خلیج فارس برای همه ملت بزرگ و انقلابی ایران، مسئولان کشور و فرهنگ و تمدن ایران از یک پیوستگی و به هم آمیختکی و از یک حمایت و روحیه حماسی و هویت ملی ایران و قدرت نظام جمهوری اسلامی برخوردار است.

حدیث (۷۸۲۶)

امام علی (علیه‌ السلام):

چه بسیار انسان‌هایی که سخنی (نابجا) هلاکشان کرد.

سرمقاله (۷۸۲۶)

محمد کاظم انبارلویی -www.anbarloee.com

نیروهای نظامی آمریکا در چهارم اردیبهشت ۵۹ در عملیاتی موسوم به «دلتا» در صحرای طبس پیاده شدند. هدف از این حمله به ظاهر آزاد کردن گروگان‌ها در تهران و تست ضربه‌پذیری ایران و اندازه توان نظامی جمهوری اسلامی در مقابله با این دست حملات بود. آنها همه چیز را دقیقا محاسبه و تمرین کرده بودند. نیروهای آمریکایی برای این عملیات ویژه در «فورتبرگ» آمریکا آموزش دیده و در فرودگاه کارولینای شمالی بارها آن را تمرین کرده بودند.

روزنامه رسالت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.