کشورهای دنیا بدانند مردم پشت سرداران خود ایستاده‌اند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مردم با حضورشان در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این پیام را به دنیا مخابره کردند که پشت سرداران خود ایستاده‌اند.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتقام سخت ایران از آمریکا و حمله به پایگاه عین الاسد عراق که نظامیان آمریکایی در آن مستقر بودند، اظهار کرد: مردم با حضور در مراسم تشییع شهدای مقاومت به مسئولان این پیام را دادند که هر کسی که مخلصانه و خالصانه کار کند و برای مردم فداکاری کند مردم هم پشتیبان آنها خواهند بود.

وی ادامه داد: این افراد احتیاجی به تریبون و تبلیغات و فضای مجازی ندارند چون ارتباط دلی با مردم برقرار می‌کنند این یک پیام بزرگ است، باید به جای حرف زدن، رفتارهایمان به سمتی رود که کار خالصانه انجام دهیم و مشکلات‌مان را حل کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «همبستگی مردم نسبت به خدمت‌گزار واقعی وجود دارد»، اضافه کرد: مردم شاکر خداوند برای داشتن سردار سلیمانی بودند که امروز با از دست دادن این شهید نگرانی خود را اعلام کردند. این یعنی همبستگی بین مردم وجود دارد ولی آنها از رفتارهای مسئولان دلخوری دارند و از برخی از صحبت‌ها خشمگین می‌شوند. باید این موضوع اصلاح شود.

مصری با بیان این‌که «ما مردم بی‌نظیری از نظر قدردانی در دنیا داریم» افزود: مردم قدردان مسئولانی هستند که از صمیم دل و صادقانه و مخلصانه کار کنند کما این‌که مردم از قدم‌های سردار سلیمانی هم قدردانی کردند، سردار سلیمانی کسی بود که در خارج از مرزهای ایران اجازه نداد مشکلات به داخل کشور برسد. مسئولان هم باید این رویه را در پیش بگیرند که مشکلات وارد زندگی مردم نشود در آن صورت است که مردم آنها را دوست خواهند داشت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.