کشوری‌فرد:صبا نیاز به تقویت روحیه دارد

۲۳م آذر ،

محمدرضا کشوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: صبا در اولین هفته دور برگشت لیگ برتر فوتبال برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی با قدرت به مصاف پیکان تهران می‌رود.

وی تصریح کرد: در حالی که مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تعطیلات نیم فصل است، تیم فوتبال صبای قم تمرینات خوبی را برگزار می‌کند و از دیدار با پیکان در هفته آغازین دور برگشت این رقابت‌ها برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی بازی خواهد کرد.

سرپرست باشگاه صبای قم افزود: از روزی که مسئولیت سرپرستی باشگاه را پذیرفتم، سعی کردم بیشتر به تقویت روحیه بازیکنان و کادر فنی تیم بپردازم، تیم صبا به لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد و بازیکنان و مربیان خوبی دارد.

کشوری‌فرد اضافه کرد: این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم از ۱۷ بازی قبل خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تنها پنج پیروزی و البته شش تساوی و شش باخت در کارنامه دارد و این برای تیمی که امسال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، نتیجه خوبی نیست.

وی عنوان کرد: صبا در این فصل با ترکیبی از بازیکنان جوان و با انگیزه در کنار چند باتجربه ارزشمند که همگی فوتبالیست‌های خوبی به شمار می‌روند، در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور یافته است، اما نتایج خوبی در جدال با تیم‌های متمول و پر هزینه لیگ برتر کسب نکرده است. با جذب بازیکنانی که برای پرکردن نقاط ضعف و خلأ‌های تیم نیاز مربیان است، قصد داریم تیم را پرقدرت به مصاف حریفان بفرستیم.

کشوری‌فرد در ادامه به دیدار تدارکاتی صبای قم در مقابل نفت تهران اشاره و تصریح کرد: بازیکنان ما همانگونه که گفتم نیاز به روحیه دارند و در این بازی هم با روحیه جنگندگی خوبی که داشتند، توانستند در دیداری که به ظاهر تدارکاتی بود تیم نفت را شکست بدهند.

وی یادآور شد: این پیروزی قطعا مقدمه موفقیت صبای قم در بازی‌های آینده به خصوص در جام حذفی و نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و این مهم زمینه‌ای خواهد شد که در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تیم الشباب امارات را شکست داده و به مرحله گروهی برویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.