کشور در شرایطی نیست که با آزمون و خطا در انتخابات شرکت کنیم/با وجود شرایط اقتصادی بد هیچ توقفی نداشته‌ایم

۱۸خردادماه،

قالیباف با بیان اینکه کشور در شرایطی نیست که با آزمون و خطا در انتخابات شرکت کنیم، گفت: ظرفیت کشور ما بسیار بالاست و در این شرایط اقتصادی نیز ما هیچ توقفی نداشته‌ایم؛ این توان به صورت چندین برابر در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، محمدباقر قالیباف در جمع مردم بهارستان گفت: بنده بر این باورم که ۲۴ خردادماه یک روز سرنوشت ساز است  و ملت می‌خواهد در این روز با انتخابی شجاعانه مسئولیت کشور را به شخصی دارای صلاحیت واگذار کند.

وی ادامه داد: این تصمیمی کلیدی بوده و راحت نیست و باید به این مسئله دقت کرد که این مسئله برای ۴ سال نیست و اگر بگوییم انتخابات تصمیمی ۸ ساله است گزاف نگفته‌ایم.

قالیباف با اشاره به اینکه وظیفه خود می‌دانم دو مطلب را دربارهٔ حماسه سیاسی بگویم اظهار داشت: در حال حاضر در کشور در شرایطی نیست که خدای ناکرده با آزمون و خطا در انتخابات شرکت کنیم.

وی ادامه داد: بنده به عنوان یک خدمتگذار باید بگویم که از عقبه قدرت و ثروت برخوردار نبوده‌ام، بلکه این فرصت را انقلاب، مردم، نظام و شهدا در اختیار من قرار داده‌اند.

قالیباف در ادامه بیان کرد: من مشکلات اقتصادی را حل می‌کنم؛ گرانی و مشکلاتی کانون خانواده‌ها را سرد کرده، اما به شما می‌گویم که هرگز احساس ناامیدی نکنید من به عنوان یک مدیر در بخش‌های مختلاف به شما عرض می‌کنم که ظرفیت کشور ما بسیار بالاست و در این شرایط اقتصادی  شما دیده‌اید که ما هیچ توقفی نداشته‌ایم؛ این توان به صورت چندین برابر در کشور وجود دارد مسئله‌ای که کشور به آن دچار است تحریم نیست، بلکه سوءمدیریت در استفاده از ظرفیت‌هاست که بزرگترین چالش را برای ما به وحود آورده است.

قالیباف ادامه داد: مطمئن باشید به حول و قوه الهی ظرف دو سال نابه سامانی های اقتصادی را در کشور سامان می دهیم و آرامش را در حوزه مسائل اقتصادی هم برای سرمایه داران و هم برای خانواده ها به وجود می آیدقدرت خرید خانواده ها را بالا برده و مشکلات کاهش پیدا می کند.

وی ادامه داد: ما احتیاج به یک اقدام و حرکت جدی داریم که موتور این حرکت جوانان تحصیل کرده کشور می باشند که این فرصت در حال حاضر از جوانان گرفته شده است امید من بعد از خدا به حوانان است تا دست به دست هم دهیم و فرصت و بستر مناسب را فراهم کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و مسائل اقتصادی را حل کنیم و رشد اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

قالیباف در پایان خاطر نشان کرد: من به شما اطمینان می‌دهم که در نیمه دوم سال ۹۲ شاهد تثبیت قیمت ارز و کاهشاقلام اساسی خانواده‌ها باشیم امیدوارم بتوانم محبت‌های شما را با کار و تلاش جبران کنم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.