کشور “فرانسه” بیشترین روند افزایش “مالیات” را دارد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کرد روند افزایش مالیات ها در سال ۲۰۱۲ در بیشتر کشورهای عضو این سازمان به ویژه در فرانسه ادامه داشت.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی که از ۳۰ کشور صنعتی، توسعه یافته و ثروتمند جهان از جمله آمریکا، کانادا، ژاپن، استرالیا و کشورهای مهم اروپایی تشکیل شده است، در گزارش ممتاز به نقل ازی اعلام کرد روند افزایش مالیات ها در ۲۱ کشور عضو این سازمان در سال ۲۰۱۲ ادامه داشت.

بر این اساس، بیشترین میزان افزایش مالیات ها در کشورهای یونان، مجارستان، ایتالیا، نیوزلند بوده و کمترین میزان نیز در پرتغال و انگلیس بوده است.

این سازمان در بخش دیگر از گزارش ممتاز به نقل از خود در این باره گفت: به طور کلی میزان افزایش مالیات ها یعنی درآمدهای به نسبت تولید ناخالص داخلی در طول سال قبل ادامه یافت و با نیم درصد افزایش به ۳۴٫۶ درصد رسید.

وظیفه سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، هماهنگ کردن اقدامات و سیاست های اقتصادی کشورهای عضو برای تقویت رشد اقتصادی است.

این سازمان در این گزارش ممتاز به نقل از در توضیح سبب افزایش مالیات به از سرگیری رشد اقتصادی اشاره می کند که زمینه را برای افزایش دریافت های مالیاتی بسیار سریع تر از افزایش درآمدها فراهم کرد.

 علاوه بر اینها باید اصلاحات ساختاری نیز به این موارد اضافه کرد که پایه مالیاتی مالیات دهندگان را به طور قابل توجهی افزایش داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.