کعبی:شک نکنید صنعت نفت در لیگ برتر می‌ماند

۸ م دیماه ،

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص دیدار برابر پرسپولیس و تساوی ۲ بر ۲ مقابل این تیم عنوان کرد: بازی بسیار سختی بود. زمانی که تیمی ۲ بر صفر عقب می‌افتد شرایط دشواری دارد اما ما با این تساوی نشان دادیم که می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم.

وی ادامه داد: نیم فصل اول را فراموش کرده‌ایم. مطمئن باشید صنعت نفت در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و مردم آبادان از آن لذت ببرند. حیف است که شهری همانند آبادان در لیگ برتر تیم نداشته باشد.

بازیکن جدید تیم صنعت نفت تصریح کرد: برای اولین بار است که در آبادان بازی می‌کنم. اینجا تماشاگران بسیار آگاهی دارد آنها با فوتبال آشنا می باشند و هرکدام یک کارشناس می باشند. هریک از تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند به خوبی شرایط فوتبال را می‌شناسند.

کعبی دربارهٔ اعتراض پرسپولیسی‌ها به نحوه قضاوت داور خاطرنشان کرد: همانطور که کارشناسان گفتند صحنه برخورد من با محمد نوری پنالتی نبود. به هر حال پرسپولیس بازی ۲ بر صفر برده را ۲ بر ۲ مساوی کرد و شاید این مسئله سبب شد تا چنین صحبت‌هایی صورت بگیرد اما واقعاً هواداران پرسپولیس هیچ توهینی به داوری نکردند و فقط تیم خود را تشویق می‌کردند.

وی در خصوص تشویقش توسط هواداران پرسپولیس یادآور شد: قبلا گفته‌ام و صدبار دیگر هم می‌گویم که همواره مدیون هواداران پرسپولیس هستم. آنها زمانی که از امارات برگشتم و محو شده بودم مرا مورد لطف خود قرار دادند و سبب شدند بار دیگر به فوتبال خود بازگردم.

بازیکن صنعت نفت آبادان دربارهٔ باقی‌ماندن این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: شک نکنید که چنین اتفاقی می‌افتد. اگر قرار بود صنعت نفت در لیگ برتر نماند یک دقیقه هم در این تیم حاضر نمی‌شدم. اصرار کاسیمیرو بود که به این تیم آمدم و خودش هم بازی‌های مرا دید و اعتقاد داشت که می‌توانم به تیم کمک کنم.

کعبی دربارهٔ شرایطش در راه‌آهن خاطرنشان کرد: به هرحال ۲ سال در راه‌آهن بودم و به خاطر اینکه کادر فنی به‌ من اعتقاد نداشت کمتر بازی به من می رسید. از لحاظ روحی افت کرده بودم اما در دیدار برابر پرسپولیس خود را ثابت کردم و نشان دادم که می‌توانم بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.