کعبی: برنامه‌ریزی ۲۵ ساله دشمن در سال ۸۸ بی‌نتیجه ماند

۰۵م اسفند ،

Multimedia_pics_1384_2_Legal_64.jpg

یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ برنامه‌ریزی ۲۵ ساله دشمن در فتنه سال ۸۸ با‌ بصیرت ملت ایران بی‌نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، آیت‌الله عباس کعبی در همایش طلایه‌داران بصیرت در فردوس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی و ممتاز است که با هیچ‌یک از انقلاب‌های دیگر دنیا قابل قیاس نیست.

وی افزود: اگر عنصر ایمان و تقوا ضربه ببیند، انقلاب با مخاطرات جدی مواجه می‌شود که از نظر آسیب‌رسانی با خطر حمله نظامی، تهدید و تحریم به هیچ‌وجه قابل مقایسه نیست.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مساله جنگ نرم تصریح کرد: دشمنان اسلام و بدخواهان انقلاب از همان ابتدا روی عنصر تهاجم فرهنگی متمرکز شدند و بلافاصله پس از پایان دفاع مقدس تهاجم فرهنگی، سپس شبیخون فرهنگی و پس از آن وارد عرصه جنگ نرم شدند. جنگ نرم، جنگ تجزیه ذهن‌ها، فکرها و اندیشه یک ملت است که بنیان خانواده، دختران و پسران را هدف قرار داده و ابزار این جنگ، رسانه‌هاست.

کعبی با بیان اینکه “تحولی که ایران اسلامی طی ۳۴ سال قبل در منطقه و سطح جهان ایجاد کرده، معادلات جهانی را دگرگون و قدرت آینده جهان را از آن ایران کرده است”، افزود: هر کشوری که بتواند با پنج عنصر، اقتصاد، فرهنگ، امنیت، سیاست و ارتباطات افکار عمومی را تسخیر کند، می‌تواند به قدرت برتر تبدیل شود و ایران اسلامی این ظرفیت را دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن ۲۵ سال تمام برای ضربه زدن به ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرد و می‌خواست در فتنه ۸۸ نتیجه بگیرد، تصریح کرد: این تلاش و برنامه‌ریزی با بصیرت ملت ایران و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، بی‌نتیجه ماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه “رسالت آموزش و پرورش، ساختن انسان و جامعه است که این رسالت بر پایه عنصر ایمان و تقوا محقق می‌شود”، خطاب به فرهنگیان حاضر در همایش گفت: باید برای دانش‌آموزان کارگاه‌های خلاقیت برپا کنید تا در این کارگاه‌ها ایمان و اعتقادات مذهبی دانش‌آموزان تقویت شود.

کعبی ارائه الگوهای مناسب برای شکل‌گیری باورهای دینی و ساختن شخصیت فرهنگی دانش‌آموزان را از دیگر رسالت‌های معلمان دانست و تاکید کرد: رابطه معلم و دانش‌آموز باید یک رابطه عاطفی و به دور از تنبیه و خشونت باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.