کعبی در جمع خبرنگاران: رهبری توطئه دشمن را در زمینه انتخابات خنثی کردند

۲۸م دیماه ،

64-10.jpg

آیت‌الله کعبی با اشاره به کلیدواژه انتخابات آزاد گفت: رهبری توطئه دشمنان را در زمینه انتخابات خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله عباس کعبی که صبح پنج‌شنبه در سومین همایش بسیج حقوقدانان، قضات و وکلای بسیجی حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان بعد از بیانات مقام معظم رهبری دربارهٔ انتخابات دیگر نمی‌توانند فتنه‌ تازه را خلق کنند.

وی افزود: فتنه‌گران از ۹ دی عبرت بگیرند و باید بدانند اگر فتنه تازهی را آغاز کنند مردم نیز ۹ دی دیگری را خلق می‌کنند، ملت ایران، ملت مسلمان و پایبند به ارزش‌های اسلامی و حاضر در صحنه‌ها است و اعتماد کاملی به امام و مقام معظم رهبری دارد.

این عضو مجلس خبرگان افزود: این همایش به دنبال بررسی نقش فقه و حقوق اسلامی در تحولات کشور و تحول در مساله علوم انسانی است و به دنبال این است که از ظرفیت حقوقدانان بسیجی در تحول حقوقی کشور استفاده کند.

وی در ادامه افزود: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، نظام اسلامی که میراث فقه اهل بیت و امام راحل بود بر مبنای حقوق اسلامی شکل گرفت.

کعبی نقش حقوقدانان را در عرصه دفاع حقوقی کشور در مقابل توطئه‌های دشمن موثر دانست و گفت: حقوقدانان در مقابل دست‌اندازی‌های دشمن مخصوصا در زمینه حقوق بشر که حربه سیاسی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است، فعال بودند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.