کفاشیان:رفتنم به‌مجمع فدراسیون بستگی‌دارد

۲۸م آذر ،

علی کفاشیان امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان قزوین که با حضور مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و نماینده بازیکنان فوتبال این استان در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: برای پیشرفت فوتبال کشورمان نام شخص علی کفاشیان مهم نیست بلکه نتیجه‌گیری فوتبال کشورمان در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه کفاشیان مهم نیست و در حال حاضر فوتبال ایران مهم است، افزود: بهترین راهکار در حال حاضر این است که ببینیم چه تصمیمی به سود فوتبال کشورمان است و من این اختیار را به مجمع فدراسیون فوتبال داده‌ام که در مورد من تصمیم‌گیری کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به سئوالی در خصوص نتایج ضعیف تیم ملی در رقابت‌های غرب آسیا و پاسخ کی‌روش به فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: با سرمربی تیم ملی کشورمان جلسه‌ای در دو محور برگزار شده است.

کفاشیان تصریح کرد: اولین محور این نشست ارائه برنامه کوتاه مدت و بلند مدت از سوی کی‌روش برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۶ و جام ملت‌های آسیا در ۲۰۲۴ است و محور دوم صحبت‌های صورت گرفته با وی در خصوص برنامه‌های مناسب برای حمایت بیشتر از تیم ملی در تمامی جهات است.

وی عنوان کرد: بر اساس این جلسه تمامی مدیران باشگاه‌های فوتبال، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با فوتبال برای حمایت هرچه بیشتر تیم ملی و درخشش در رقابت‌های پیش رو همکاری لازم را تا به حال داشته‌اند که امیدوار هستم تا انتها هم این مسئله حفظ شود.

وی در خصوص انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون در سال ۲۰۱۲ آسیا بیان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب برترین‌ها در تمامی جهات شاخص‌های مختلف و متنوعی دارد و برخی از این شاخص‌ها سرعت رشد و کارهای انجام شده در فدراسیون کشورهای آسیایی است و ما با توجه به انتخاب کارشناسان این کنفدراسیون به این عنوان نایل آمده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: نباید به عنوان برترین فدراسیون در سال ۲۰۱۲ آسیا بسنده کنیم و باید برای رسیدن به شاخص‌های برتر جهانی تلاش بیشتری انجام دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.