کفاشیان:‌ در مالزی تقاضایی برای میزبانی نداریم

علی کفاشیان روز شنبه در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال استان خراسان جنوبی افزود:‌ در مالزی تقاضایی برای میزبانی نداریم و این گونه تقاضاها باید بصورت کتبی اعلام شود.

به گزارش ایرنا ،رئیس فدراسیون فوتبال به همراه دبیرکل فدراسیون،سرپرست سازمان لیگ برتر، مدیر عامل باشگاه استقلال تهران و رئیس اتحادیه فوتبال روز دوشنبه هفته جاری به مالزی می روند.

علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، غلامرضا بهروان، علی فتح الله زاده و عزیزالله محمدی برای حضور در جلسه کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کووالالامپور می روند.

این نشست به منظور بررسی مسایل اجرایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، نحوه امتیازبندی برای سهمیه ها و همچنین تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کووالالامپور برگزار خواهد شد.

کفاشیان در باره لیگ جام حذفی در سال جاری نیز گفت :‌ هنوز برگزاری و یا لغو این مسابقات مشخص نیست و در روزهای آینده در این باره تصمیم می گیریم.

وی همچنین درخصوص مجمع فدراسیون فوتبال برای بررسی برنامه های فدراسیون و انتخاب برخی اعضای هیات رییسه گفت:‌زمان برگزاری این مجمع نیز مشخص نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.