کفاشیان: کی‌روش دنبال بهترین عملکرد است

۰۲خردادماه،

علی کفاشیان در جمع خبرنگاران دربارهٔ بازی‌های حساس تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی گفت: به هر حال باید فضایی به وجود بیاید که بتوانیم در بازی‌های پیش رو به موفقیت برسیم؛ به ویژه بازی با قطر که در آغاز برای ما اهمیت فراوانی دارد. بازیکنان تیم ملی هم باید بدانند همه چشم‌ها به سوی آنهاست و باید هرچه در توان دارند به کار ببرند تا مردم را خوشحال کنند.

به نقل از ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد رسانه‌ها نگاه منطقی‌تری پیدا کرده‌اند و دیگر کمتر دربارهٔ دو بازیکن کنار رفته از تیم ملی صحبت می‌کنند، گفت: به هر حال کی‌روش دو سال و چند ماه است که در فوتبال ایران حضور دارد. او می‌داند که بعدا فوتبال دنیا دربارهٔ کارنامه‌اش در فوتبال ایران اظهار نظر می‌کنند و او می‌خواهد در فوتبال ایران بهترین عملکرد را داشته باشد و منافع ما و کی‌روش از این لحاظ مشترک است.

کفاشیان دربارهٔ نگرانی‌های کی‌روش و رفع آن‌ها گفت: سعی کردیم با توجه به پیگیری‌های کی‌روش آن‌ها را آماده کرده و سعی می‌کنیم در حد ایده‌آل امکانات برای تیم ملی فراهم شود.

کفاشیان دربارهٔ جلسه امروزش با وزیر ورزش گفت: وزیر ورزش پیشنهاد داده بود که برای هماهنگی بیشتر در فصل نقل و انتقالات میان باشگاه‌ها صحبت‌هایی مطرح شود. خوب نیست که فوتبال ما از این گران‌تر شود. نباید رقابتی منفی بین باشگاه‌ها برای پرداخت پول به بازیکنان به وجود بیاید.

او همچنین شائبه دخالت وزارت ورزش برای ۱۸ تیمی ماندن لیگ را رد کرد و از ارسال نامه نمایندگان به فدراسیون فوتبال برای حفظ تعداد تیم‌های لیگ اظهار بی‌اطلاعی کرد.

کفاشیان دربارهٔ فصل نقل و انتقالات و دغدغه‌هایی که وزیر ورزش از آن‌ها صحبت کرده، گفت: فدراسیون با توجه به اعتراض‌های مطرح شده سقف قرارداد را برداشت اما باشگاه‌ها باید بودجه مصوب‌شان را به فدراسیون اعلام کنند. از سویی دیگر واقعیت دیگری وجود دارد و آن اینکه با توجه به بالا رفتن نرخ دلار یک بازیکن خارجی خوب برای حضور در فوتبال ایران حداقل سالی ۵۰۰ هزار دلار می‌خواهد و این ممکن است سبب اختلاف‌هایی در تیم‌ها شود و بازیکنان داخلی بگویند، چرا یک بازیکن خارجی باید یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پول بگیرد. به هر حال این مسئله معادلات ما را به هم زده است.

کفاشیان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تیم ملی در امارات بازی دوستانه‌ای داشته باشد، گفت: کادر فنی اعلام کرد که تیم ملی می‌خواهد با عراق بازی کند اما وقتی این اتفاق ممکن نشد تاکنون بازی جایگزینی را در نظر نگرفته‌ایم.

او همچنین دربارهٔ آیین‌نامه کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم گفت: این نامه آماده شده و به دست اصفهانیان رسیده و در صورتی که اصفهانیان مشکلی ندید، آن را ابلاغ کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سوال که جواد نکونام اعلام کرد که قراردادش با استقلال یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است آیا بر سرحضور این بازیکن در فوتبال ایران با باشگاه استقلال هماهنگی انجام داده بودید، گفت: به عنوان بازیکنی که از خارج آمده بود نکونام یک استثنا بود اما اگر کار آنها به شکایت و اختلاف برسد، فدراسیون فوتبال تنها سقف قرارداد را در نظر می‌گیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.