کفاشیان:فدراسیون حتی پول بلیط اعزام تیم به استرالیا را هم ندارد

گردآوری توسط گروه ورزش سایت خبری ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در یکشنبه, ۲۸ دسامبر ۲۰۲۴ در ورزش
کفاشیان:فدراسیون حتی پول بلیط اعزام تیم به استرالیا را هم ندارد

علی کفاشیان  ؛ درباره آخرین شرایط تیم ملی می گوید:« بچه ها دارند تلاش شان را می کنند. ما برای حل مشکل سربازان مان هم با بسیاری از بزرگان نامه نگاری کردیم ، تقاضا داشتیم با توجه به شرایط حساس تیم ملی این بچه هایی که نادم شدند و می خواهند با اعتراف به اشتباه شان ، به خدمت سربازی بروند ، را به طور موقت در اختیار تیم ملی قرار دهند. خیلی امیدواریم که این اتفاق تا فردا و قبل از اعزام تیم ملی به جام ملتهای آسیا بیفتد.»

او درباره مشکلات تیم ملی و گلایه های کادرفنی و بازیکنان از کم بودن پاداش های جام ملتها گفت:« این پاداشی است که در شرایط مالی فعلی مان هیات رئیسه تصویب کرده است. ما فعلا برای قهرمانی پاداش ۱۰ هزار دلاری در نظر گرفتیم اما اگر تیم قهرمان شود حتما سعی می کنیم این پاداش ها را بیشتر کنیم.»

رئیس فدراسیون درباره فراهم نبودن شرایط اردوی تهران و دلخوری کارلوس کروش و این شایعه که قصد داشته جمعه شب اردوی تیم ملی را ترک کند هم گفت:«بعید می دانم کروش چنین کاری کند. او مشکلات ما را می داند و می داند چقدر داریم تلاش می کنیم.او اهل این لوس بازی ها نیست و بعید می دانم از این کارها بکند. او کنار تیمش می ماند و بزودی به استرالیا می روند. همین الان که با شما حرف می زنم فدراسیون ریالی پول ندارد و نتوانستیم بلیت اعزام تیم به استرالیا را تهیه کنیم. ولی این دلیل نمی شود که ما قدمی به عقب برداریم. »

او درباره اینکه کارلوس کروش گفته ممکن است بعد از جام ملتها قربانی شود گفت:« این بحث ها نیست. ما حتی اگر در جام ملتها نتیجه نگیریم هم با کارلوس ادامه می دهیم . دیدید که با برداشتن مربی تیم امید چقدر سخت بود که بتوانیم یک جایگزین برایش پیدا کنیم. حالا فکر کنید که بخواهیم یک مربی در کلاس کارلوس برای تیم ملی بزرگسالان پیدا کنیم. اصلا به تغییر سرمربی فکر نمی کنیم. »

کفاشیان بعد از روزی موفق در مجمع فوتبال این قدر سر حال است که بگوید حتی در صورت وقوع یک فاجعه و حتی ناکامی در مرحله گروهی بازی های جام جهانی هم بعید است دست به تصمیم بزرگی بزنیم با اینکه من به بچه ها و تلاشی که به خرج می دهند ایمان دارم. آنها با تمام وجودشان بازی می کنند و دیگر باقی اش دست خداست. می دانم که تیم در جام ملتها کم نمی گذارد اگرچه همه ما روزهای سختی را قبل از جام ملتها سپری کرده ایم.»

خبرآنلاین


– ورزش
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.