کفاشیان اردیبهشت رییس می‌شود؟!

۱۲ام بهمن ،

انتخابات AFC سیزدهم اردیبهشت در کوالالامپور برگزار می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، کمیته‌ اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (پنجشنبه) به ریاست ژانگ جی لونگ تشکیل جلسه داد و اعضای این کمیته‌ در نشست خود مقرر کردند که مجمع فوق‌العاده‌ و عادی AFC در روز دوم و سوم می (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت) برگزار شود.

مهم‌ترین برنامه‌های مجمع فوق‌العاده‌ AFC در روز دوم می شامل انتخاب رییس تازه AFC، انتخاب نایب رییس بانوان AFC، اضافه کردن دو عضو خانم به کمیته‌ اجرایی AFC و انتخاب یک نفر برای عضویت در کمیته‌ اجرایی فیفا خواهد بود. ضمن این که دستورالعمل مجمع عادی که یک روز بعد برگزار می‌شود هم ارائه گزارش دبیر کل AFC و برنامه‌ریزی برای شرایط مالی خواهد بود.

انتخاب رییس تازه AFC برای مدت دو سال یعنی از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۴ خواهد بود.

افرادی که می‌خواهند برای کسب این سمت‌ها نامزد شوند، می‌توانند از ۳۱ ژانویه یعنی ۱۲ بهمن اقدام کنند. فهرست نهایی نامزدها هم دوم آپریل یعنی ۳۰ روز قبل از برگزاری مجمع فوتبال اعلام خواهد شد.

جی لونگ در این مراسم با تشکر از اعضای کمیته‌ اجرایی گفت: ما باید سخت کار کنیم تا سال ۲۰۲۴ را تبدیل به یک سال به یاد ماندنی برای فوتبال آسیا کنیم. مدیران و تیم اجرایی AFC در سال ۲۰۱۲ با عملکرد خود سبب افتخار ما بودند و من مطمئنم که عملکرد AFC در سال تازه بهتر خواهد شد.

علی کفاشیان چند روز پیش از تمایلش برای نامزدی خود در انتخابات AFC صحبت کرده بود.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.