کفاشیان: از صانعی با تجربه تر نداشتیم/ تغییرات در ساختار فوتسال و جوانان قطعا انجام می گردد

۲۲ آبان ،

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به طور حتم پس از بررسی مسائل تیم های فوتسال و جوانان در این دو تیم تغییراتی بوجود می آید.

 به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در این باره گفت: به طور کلی از عملکرد این دو تیم راضی هستیم اما می بایستی این تلاش به نتیجه می رسید که متاسفانه اینطور نشد و می بایست این شکست ها  را بررسی کنیم و به طور حتم تغییراتی نیز انجام خواهد گرفت.

وی گفت: دربحث جوانان ما تدارک وسیعی دیده بودیم و اکبر محمدی سرمربی تیم جوانان نیز زحمات استعداد یابی و تمرینات منظم کار کرده بود که البته در سه بازی دور گروهی نیز عملکرد قابل قبولی داشت، اما در مرحله حذفی با یک باخت کنار رفتیم و نمی توان با یک شکست همه فعالیت های مفید اکبر محمدی را زیر سوال برد.

کفاشیان ادامه داد: ما در نیمه دوم بازی به طور کلی توپ و میدان را به کره جنوبی دادیم و این ایراد است البته یعنی به عنوان رئیس کمیته جوانان در امارات حضور داشته و منتظریم که باز گردد و پاسخگوی سوالات و اتفاقات باشد تا بر مبنای بررسی های وی تصمیم نهایی را در مورد تیم جوانان بگیریم.

وی اضافه کرد: این تیم جوانان اگر چه از دور رقابت ها حذف شد اما از دید ما این تیم برای المپیک آینده آماده می گردد حال دوست داشتیم به جام جهانی برویم و بعد تدارک المیک ببینیم، اما باز هم این تیم را رها نخواهیم کرد اما تغییرات دراین تیم بوجود خواهد آمد.

کفاشیان در مورد فوتسال و شکست ناباورانه مقابل کلمبیا گفت: این موضوع واقعا سخت بود چرا که حتی در تایلند از این موضوع به عنوان یک شگفتی یاد می کند و تیم ما در سراسر بازی سردتر از حریف بود اما متاسفانه موارد متعددی سبب شد که تیم نتوانست به دور بعد صعود کند حذف ناباورانه ای را شاهد بودیم.

کفاشیان در مورد سرمربیگری صانعی گفت: در برهه ای که می خواستیم سرمربی برای تیم فوتسال انتخاب کنیم صانعی از بقیه با تجربه تر بود و سابقه کار در تیم ملی را داشت که البته قبول دارم که او جوان است اما ما به همین سبب که وی نتوانست در آسیا موفق باشد تصمیم گرفتیم خسوس کاندلاس را به تیم اضافه کنیم تا نظارت بیشتری بر کادر فنی باشد و خود با تجربه تری درتیم فوتسال حضور یابد.

کفاشیان ادامه داد: ترابیان رئیس کمیته فوتسال اگر چند ناراضی در سطح باشگاه ها دارد سبب بر عملکرد بدش نیست چون بسیار از تیم های باشگاهی اعتراض ندارند و از وی راضی می باشند اما اگر در مورد بحث شمس و شمسایی مشکل وجود داشته طبیعی است اما تیم نباید متکی به یک شخص باشد و باید قبول کنیم فوتسال ما در سال های قبل نوسان های فراوانی داشته است و این مسئله مربوط به حال حاضر نمی شود.

وی در پایان گفت: هفته آینده شاهد تغییراتی در فوتسال و جوانان خواهیم بود و منتظریم تا دلایل شکست ها بررسی شود بعد اعلام نظر کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.