کفاشیان استعفا می دهد؟!!

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پس از سپری شدن هفته ای کابوس وار برای فوتبال کشورمان همه منتظر واکنش فدراسیون فوتبال در این خصوص می باشند.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از سپری شدن هفته ای کابوس وار برای فوتبال کشورمان که هفته سیاه فوتبال لقب گرفت، همه منتظر واکنش فدراسیون فوتبال در این خصوص می باشند.

این هفته سیاه از یکشنبه بعدازظهر برای فوتبال ما با شکست ۴ بر یک تیم ملی زیر ۱۹ سال مقابل کره جنوبی آغاز شد، سپس تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تیم نه چندان قدرتمند کلمبیا نتیجه را واگذار کرد و از جام جهانی فوتسال حذف شد و اوج فاجعه چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رقم خورد و تیم ملی فوتبال کشورمان که بسیار ها امیدوار بودند با شکست ازبکستان تقریبا کار صعود iبه جام جهانی را همه کند نتیجه را iبه این تیم واگذار کرد تا بار دیگر کار ما iبه اما و اگر کشیده شود.

در روزهایی که فدراسیون فوتبال کشورمان با شدیدترین انتقادات روبرو شده است همه منتظر واکنش رئیس این فدراسیون iبه ناکامی های اخیر می باشند .

پیش از پیروزی ایران در مقابل کره جنوبی بحث برگزاری مجمع فوق العاده و برکناری کفاشیان توسط یکی از اهالی فوتبال مطرح بود اما iبه سبب در پیش بودن بازی حساس مقابل کره جنوبی این بحث مسکوت ماند و با برد ایران در آن بازی رئیس فدراسیون با خیالی آسوده مجمع انتخاب نایب رئیس دوم را که بسیار پر حرف و حدیث بود برگزار کرد؛ اما اگر شرایط کنونی در فوتبال، وقت برگزاری مجمع در فوتبالمان حاکم بود شاید اعضای مجمع با استیضاح کفاشیان اکنون فرد دیگری را iبه جای وی بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال نشانده بودند.

به هر حال با اوضاع کنونی فوتبال کشورمان و با انتقادات بسیاری که iبه نحوه اداره کردن این رشته پرطرفدار از فدراسیون فوتبال می گردد و همچنین برگزاری مجمع های پر حاشیه انتخابات ریاست هیئت ها در استانهای مختلف باید دید سرانجام سرنوشت فدراسیون فوتبال کشورمان و iبه ویژه رئیس این فدراسیون چه می گردد؛ آیا کفاشیان سرانجام عطای کار در فدراسیون را iبه لقایش می بخشد و استعفا می دهد؛ و یا اعضای مجمع با جمع آوری امضا و تشکیل مجمع فوق العاده کفاشیان را برکنار می کنند؟ 

شاید باز هم مثل قبل هیچ اتفاق خاصی نیفتد و کفاشیان کماکان iبه فعالیت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد و پس از گذشت چند روز همه چیز فراموش شود.

امیدواریم هر اتفاقی iبه وقوع می پیوندد iبه سود فوتبال کشورمان باشد. 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.