کفاشیان: بلاتر در نظر دارد به ایران سفر کند/ای اف سی سرو سامان می گیرد

۱۱اردیبهشت،

تکرار//نشست رئیس فدراسیون فوتبال با بلاتر و پلاتینی؛

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نشست خود با بلاتر، پلاتینی، شیخ سلمان و رئیس فدراسیون عربستان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، علی کفاشیان گفت: با توجه  به ثبت نام  کاندیداها  و برنامه ریزی هایی که AFC برای این انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا  انجام داده بود، سه کاندیدا معرفی شدند که از میان آنها، شیخ سلمان با ۳۳ رای ، حائز بیشترین آرا شد و پس از آن نیز رای گیری برای نماینده AFC در فیفا صورت گرفت که در نهایت شیخ سلمان با ۲۸ رای و نماینده قطر با ۱۸ رای انتخاب شدند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه بعد ازمدت طولانی با انجام این رای گیری، ای اف سی سر و سامان می گیرد و مشکلاتی که با شورای المپیک آسیا  و IOC داشت ، برطرف خواهد شد  و مطمئنا با آرامشی که بعد از انتخاب رئیس به وجود می آید امیدوارم سریعا اصلاحات مورد نیاز در فوتبال آسیا صورت گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از برگزاری انتخابات، نشستی را با شیخ سلمان بن احمد و با حضور محمد نبی -دبیر کل و علی پروین برگزار کردیم که وی اهدافش را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا تشریح کرد که از جمله آن می توان به توجه ویژه به مسائل اقتصادی و مبارزه با تبانی در فوتبال، طراحی و توزیع امکانات بین همه کشورهای عضو به گونه ای که همه آنها امکان رشد و توسعه داشته باشند، توجه ویژه به بازاریابی و کسب درآمد در فوتبال آسیا، افزایش حمایت شورای المپیک آسیایی و جهانی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و افزایش رابطه میان آنها و استفاده بیشتر از کشورهای صاحب نظر و سبک در فوتبال آسیا اشاره کرد.

کفاشیان در ادامه به نشست کوتاه خود با رئیس جهانی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: در این جلسه بلاتر تاکید داشت با برنامه ریزی که به عمل آورده در ماه جولای به ایران خواهد آمد. همچنین نشستی را با پلاتینی-رئیس یوفا برگزار کردیم و وی از همکاری با ایران در خصوص برگزاری برنامه های توسعه در فوتبال  و حمایت فوتبال اروپا از ایران تاکید کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان با اشاره به نشست مشترک با بعضی از روسای فدراسیون ها و مخصوصا فدراسیون فوتبال عربستان گفت: در نشستی که با رئیس فدراسیون فوتبال عربستان داشتیم در خصوص همکاری های متقابل ۲ کشور و همچنین امضا تفاهم نامه همکاری صحبتهایی انجام دادیم و رئیس فدراسیون فوتبال عربستان ضمن بیان این مطلب که فوتبال ایران به عربستان می تواند کمک های بسیاری به فوتبال عربستان داشته باشد، از عقد این تفاهم نامه استقبال بسیار بسیاری کرد.
گفتنی است، هیات اعزامی فدراسیون فوتبال شنبه صبح به تهران باز می گردند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.