کفاشیان: تلاش می کنیم امتیازی از دست ندهیم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: امسال وضعیت امتیاز دهی AFC به تیم‌های لیگ برتری خاص است و با هر اشتباه و خطا ۳۰ امتیاز کسر می‌شود.تلاش می‌کنیم امتیاز از دست ندهیم، حتی امتیاز بیشتری کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در آکادمی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت:‌ امسال وضعیت امتیاز دهی AFC به تیم‌های لیگ برتری خاص است و با هر اشتباه و خطا ۳۰ امتیاز کسر می‌شود. تمام تلاش خود را می‌کنیم امتیاز از دست ندهیم، بعد اگر که بتوانیم امتیاز بیشتری کسب کنیم.

وی افزود: گزارش نهایی و اشکالاتی که وجود داشت را به ورزشگاه‌ها اعلام کردیم که آنها برطرف شود. گروهی را فرستادیم تا اینایرادهارا درست کنند، همچنین قرار است گزارش دوباره سه چهار روز قبل از آمدن نمایندگان AFCبه ما بدهند تا اگر مشکلی وجود داشت و زیرساختی نبود این ایرادها را رفع تا امتیازی از ما کسر نشود. سال قبل چهار پنج امتیاز از ما کسر شد و باعث شد سهمیه از دست دهیم.

کفاشیان در مورد عدم مصاحبه بازیکنان با رسانه‌ها گفت:‌ بازیکنان از مطالبی که برخی رسانه‌ها ارائه دادند ناراحت هستند. متاسفانه برخی مطالب نادرست از سوی بازیکنان عنوان شده؛ ما در شرایطی هستیم که بازیکنان سخت نیاز به حمایت دارند. تمامی مردم برای حمایت از تیم ملی به استادیوم می‌آیند و بازیکنان توقع دارند رسانه‌ها نیز حمایت کنند؛ هواداران، رسانه و بازیکنان همه یک تیم هستند و وجود اختلاف اصلا خوب نیست، جوسازی‌هایی شده است که نادرست است با بچه‌ها صحبت کردم و قرار شده بازیکنان با کسب یک نتیجه خوب در دیدار برابر لبنان دوباره صمیمیت را به فوتبال بازگردانند.

تیم ملی در یک مرحله جدید از اردوهای تیم ملی برای دیدار برابر لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ برای برپایی اردویی با ۱۴ بازیکن به اردن سفر می‌کند و ۱۵ شهریور با تیم ملی این کشور دیدار می‌کند.

وی افزود:‌ در ماه مهر و آبان با تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان بازی می‌کنیم که این بازی‌ها هم حساسیت دارد و تکلیف تیم ملی تا حدود زیادی در این سه مسابقه مشخص می‌شود.

از وضعیت بازیکنان رضایت دارم و امیدوارم بازیکنان بتوانند مقابل لبنان بازی خوبی را به نمایش بگذارند. /آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.