کفاشیان: سهمیه قطعی کشورها چهارشنبه اعلام می‌شود

۰۶م آذر ،

500.JPG

رئیس فدراسیون فوتبال که در جلسه کمیته تخصصی لیگ های حرفه ای آسیا به همراه دیگر اعضای ایرانی حضور داشت، گفت: پس از ۴ ساعت بررسی برنامه های نمایندگان قرار شد تا چهارشنبه در نشست کمیته مسابقات تصمیم گیری شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان گفت: در این نشست به همراه غلامرضا بهروان، علی فتح اله زاده، علیرضا رحیمی و عزیزاله محمدی حضور داشتیم و در خصوص سهمیه باشگاهها و برنامه مسابقات بحث و بررسی شد اما تصمیم مهمی گرفته نشد.

وی افزود: ساعت ۱۱ چهارشنبه در نشست کمیته مسابقات حضور خواهیم داشت تا تصمیم گیری نهایی در رابطه با سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شود.

کفاشیان از برگزاری نشست با رئیس و دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون ژاپن خبر داد و گفت: در نشست هایی که به طور جداگانه با جی لانگ-رئیس، الکس سوسی-دبیر کل و رئیس فدراسیون ژاپن برگزار کردم، در خصوص برنامه های فدراسیون ایران و فعالیتهایی که صورت گرفته بود مواردی را مطرح کردم.

رئیس فدراسیون در پایان در رابطه با برد تیم ملی نوجوانان بانوان مقابل هند گفت: تیم های پایه هند بسیار قوی می باشند و خوشحالم که ملی پوشان توانستند این تیم را شکست دهند. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوار هستم نتایج خوبی را کسب کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.