کفاشیان: فوتسال باید مستقل شود

۲۰م آذر ،

رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال گفت: این رشته باید مستقل باشد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال بعدازظهر امروز با حضور علی کفاشیان، عباس ترابیان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد. علی کفاشیان در این جلسه پس از خوشامدگویی به حاضران عنوان کرد: در هر صورت بحث فوتسال در کشور مدیون حمایت‌های های باشگاه‌هاست که درحال حاضر در رنکینگ در آسیا اول و در جهان هفتم هستیم. هنوز هم فوتسال ما در جایگاهی خوب قرار دارد با این تفاوت که رقیبان ما هم به خوبی سرمایه گذاری کرده اند و هم به خوبی سرمایه جذب کرده اند.

وی ادامه داد: در آخرین جلسه ای که با بلاتر داشتیم خبر داد که فیفا می خواهد فوتسال را المپیکی کند تا در رقابت‌های المپیک حضور داشته باشد و این اتفاق سرمایه گذاری بیشتری می طلبد. همه دارند کار می کنند و من باید بگویم ژاپن و کره جنوبی ده برابر ما سرمایه گذاری کرده اند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من نظر ترابیان را که همواره می گفت فوتسال باید مستقل شود را صد در صد تایید می کنم و فوتسال واقعا باید مستقل شود. حتی به ترابیان گفتم فوتسال باید در یک ساختمان مستقل از فدراسیون باشد. به هر جهت چون فوتسال در کشور ما جایگاه خوبی دارد و من از ترابیان به خاطر زحمات چند ساله اش تشکر می کنم. ترابیان مدیری سلامت و جدی بود و واقعا حقش نبود که اینقدر علیه اش هجمه کنند.

کفاشیان در پایان گفت: ترابیان باید خودش را نرفته بداند و وی هنوز هست و حضور دارد چرا که عضو کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیاست. باید ترابیان به ما همچنان کمک کند. ترابیان یکی از سرمایه های فوتسال کشور است. به هر حال این تصمیم هیات رئیسه گرفته شد که این جابجایی اتفاق بیفتد و سید رضا افتخاری که سابقه ریاست اداره کل تربیت بدنی استان تهران و حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و دبیرکلی فدراسیون فوتبال را دارد و می تواند کمک کند و امیدواریم که با همکاری ایشان و شما باشگاه‌های محترم، کار را پیش ببریم و در آینده پیشرفت کنیم.

ترابیان نیز تصریح کرد: من در تاریخ ۲۴ آبان استعفا دادم و استعفایم را به رئیس فدراسیون تقدیم کردم و همان روز تقاضا کردم که رسیدگی شود و حتی تاکید داشتم رئیس فدراسیون موافقت کند که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد این استعفا باید در هیئت رئیسه رسیدگی شود که امروز رسیدگی شد و موافقت شده و قرار شده سیدرضا افتخاری جایگزین من شود. او بسیار پخته و مورد وثوق است و من برای وی آرزوی موفقیت می کنم.

وی افزود: من در همین روز آخر خواستم با حضور رئیس فدراسیون فوتبال جلسه ای بگذاریم و مدیران باشگاه‌ها و رئیس فدراسیون دربارهٔ مسایل مختلف بحث کنند و مشکلاتشان را مطرح کنند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.