کفاشیان: مبلغ قرارداد وینگادا ۳۶۰ هزار دلار است/ هدف اصلی ما صعود تیم امید به المپیک است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – رئیس فدراسیون فوتبال می گوید نلو وینگادا تجربیات ارزشمندی در رده امید دارد.

به گزارش ممتاز؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری که به منظور امضای قرارداد سرمربی تیم ملی امید برگزار شده بود، گفت: «بعد از مدت ها سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد، ما در نظر داشتیم که یک مربی باتجربه به کارنامه خوب را به کادر فنی اضافه کنیم و در حال حاضر هدف اصلی ما صعود تیم امید به المپیک است.»

او ادامه داد: «وینگادا تجربیات ارزشمندی در رده امید دارد و تیم پرتغال را در المپیک به مقام چهارم رسانده است. رقم قرارداد ما ۳۶۰ هزار دلار است که در چهار قسط پرداخت می شود. البته اگر ایشان در رساندن تیم امید به المپیک موفق باشند بندهایی به این قرارداد اضافه خواهد شد. به هر حال ما بازیکنان خوبی در رده امید داریم و رسیدن به المپیک دور از ذهن نیست. همانطور که می دانید تیم امید پشتوانه تیم بزرگسالان است و اهمیت زیادی دارد.»

کفاشیان در مورد تیم ملی بزرگسال هم گفت: «تیم ملی بزرگسالان اردوی اتریش و برزیل را پیش رو دارد و امیدوارم شرایط طوری فراهم شود که تیم ملی در جام جهانی با مشکل روبرو نشود.»

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان با تبریک فرا رسیدن سال جدید گفت: «امیدوارم سال ۹۳ در زمینه افتصادی برای ورزش کشور خوب باشد. ما در قرارداد وینگادا شفاف سازی کردیم و امیدوارم این شفاف سازی در زمینه های دیگر ورزش هم اجرایی شود. باید در زمینه اقتصادی تلاش کنیم تا خواسته های مردم در ورزش محقق شود.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.