کفاشیان: همه‌چیز برای موفقیت تیم ملی مرتب است/ در برزیل کی‌روش روی نیمکت ایران می‌نشیند

۱۸خردادماه،

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید تیم ملی اگر به جام جهانی صعود کند، قطعا کارلوس کی‌روش روی نیمکت ایران خواهد نشست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کفاشیان در حاشیه حضور رییس جمهور در تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان در بازی با قطر نشان دادند که با غرور در میادین سخت حاضر شده و برای موفقیت تیم ملی با دل و جان تلاش می‌کنند. خوشبختانه با پیروزی که به دست آمد الان روحیه تیم بیش از پیش شده است. قبل از بازی با قطر مسئولان ابراز حمایت می‌کردند و وزیر ورزش هم به قطر آمد. حمایت‌ها از قبل بود و الان هم با حضور رییس جمهور این حمایت‌ها ادامه دارد. امیدوارم بازیکنان در دو بازی باقی مانده خودشان را بیشتر نشان دهند و بتوانیم به طور مستقیم به جام جهانی صعود کنیم. خدا را شکر همه چیز برای تیم ملی مرتب است تا بتواند نتیجه لازم را بگیرد.

وی در واکنش به اینکه خیال‌مان تقریبا از بازی با لبنان راحت است اما چه برنامه‌ای دارید که بتوانیم کره را در سئول شکست دهیم گفت: تیم ملی بارها نشان داده که مرد بازی‌های سخت است. ما بارها در سئول نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل کره جنوبی داشتیم. البته پیش از آن بازی نتیجه بازی ازبکستان و کره جنوبی هم برای ما اهمیت دارد. در هر صورت اگر بخواهیم به طور مستقیم به جام جهانی صعود کنیم باید در هر دو بازی آینده پیروز زمین مسابقه را ترک کنیم.

کفاشیان در واکنش به اینکه امروز یکی از رسانه‌ها نوشته بود نقشه برکناری کی‌روش نقش بر آب شد و آیا چنین قضیه‌ای صحت داشته است گفت: واقعا بیان چنین حرف‌های خنده‌دار و جای تعجب است. این‌ها شایعاتی بیش نیست. مگر می‌شود یک کادر فنی با سرمربی‌اش دو سال و یک ماه کار کند و درست زمانی که موقع نتیجه‌گیری است ما آن‌ها را برکنار کنیم. این اصل منطقی و پذیرفتنی نیست. تیم ملی اگر به جام جهانی صعود کند که کی‌روش سرمربی خواهد ماند واگر به پلی‌آف هم برویم با همین کادر فنی کار را ادامه می‌دهیم. رییس جمهور هم امروز به ما قول کمک و حمایت بیشتری انجام داد.

کفاشیان در واکنش به اینکه قول رییس جمهور شامل هزینه‌های تمدید قرارداد کی‌روش پس از صعود به جام جهانی هم می‌شود گفت: اگر به جام جهانی صعود کنیم که اینقدر اوضاع‌مان خوب می‌شود که بتوانیم قرارداد کی‌روش را تمدید کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.