کفتار اینترنتی دستگیر شد

مجرم اینترنتی که پس از برقراری رابطه از دختران فیلم و عکس تهیه کرده و از آنها اخاذی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر، سرهنگ میر احمدی در رابطه با این پرونده اظهار داشت: با شکایت شهروندی مبنی بر مزاحمت اینترنتی، ﻤﺄموران تحقیقات خود را آغاز کردند. بنا بر اظهارات زن جوان شخص ناشناسی که از طریق اینترنت و تالارهای گفتگو با وی آشنا شده با تهیه چندین عکس و فیلم از دختر جوان قصد اخاذی از وی را دارد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی و تحقیقات فنی انجام گرفته توسط کارشناسان متهم شناسایی و دستگیر شد. در بازرسی از محل سکونت متهم ۳۱ عدد سیم کارت و تعداد زیادی سی دی عکس کشف و ضبط شد.

به گفته رئیس پلیس فتا سمنان ماموران در بازبینی اطلاعات سیستم متهم مقادیر زیادی کلیپ و عکس مستهجن از افراد ناشناس پیدا کردند که مشخص شد وی دختران جوان را با نیت شوم و با قصد مجرمانه اغفال کرده و پس از دوستی عکس و فیلم‌های شخصی آنها را گرفته و اقدام به اخاذی و تهدید آنان می کند.

معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوصی به کاربران به خصوص دختران جوان هشدار داد :در فضای مجازی افراد به راحتی می‌توانند تغییر چهره و هویت دهند و با نیت شوم و از پیش تعیین شده به سراغ آنها بیایند. افراد باید بدانند هیچ‌گاه به این افراد اعتماد نکرده و اطلاعات، تصاویر و فیلم‌های شخصی خود را در اختیار این افراد قرار ندهند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.