کفش پاشنه بلند سبب تومور می شود!

اردیبهشت ۱۴۰۳

جدیدترین مطالعات دانشمندان نشان می دهد کفش های پاشنه بلند وکفش هایی که بیبش از ۲ سانت پاشنه دارند سبب بروز کمر درد و سیاتیک می شوند.

به گزارش خبرنگار علمی پزشکی ممتاز نیوز، به گفته ی پزشکان بل‍‍ژیکی کفش های پاشنه بلند نباید بیش از ۲ ساعت در طول روز در پا باشند زیرا نحوه ی شکل گیری و قامت ستون فقرات را تغیر می دهند.

گفتنی است؛ امروزه کفش هایی در بازار وجود دارد که حتی آقایان هم برای بلندتر نشاندن قد خود از آن ها استفاده می کنند اما واقعیات امر این است که این کفش ها سبب بروز غده مغزی می شوند و مغز را در عملکرد طبیعی خود با مشکل مواجه می کند.

ستون فقرات در حالت طبیعی از مغز برای حرکت دادن مهره های خود کمک می گیرند و هنگامیکه کفش پاشنه بلند به پا دارید ستون فقرات با نوعی درد و مشکل مواجه می شود که ۸۰ درصد این درد را شما احساس نمی کنید و ستون فقرات برای سرکوب کردن دردهای ناشی از کفش پاشنه بلند به مغز فشار می آورد.

آمارها نشان می دهند :بیش از ۵۵ درصد کسانی که به طور مداوم از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند حتماً یک بار حملات مغزی یا سردردهای شدید و انفجاری را در طول زندگی خود تجربه می کنند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.