کلاس‌های دانشجویان علوم پزشکی ایران تعطیل نشده است

۲۵اردیبهشت،

587361_orig.jpg

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: کلاس‌های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران بعد از احیای این دانشگاه، تعطیل نشده است و از ورود دانشجویان به بیمارستان‌های آموزشی نیز جلوگیری نمی‌شود.

دکتر بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در خصوص خبرهایی مبنی بر برگزار نشدن کلاس‌های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران پردیس همت پس از احیا این دانشگاه، اظهارکرد: این خبرها درست نیست و با توجه به اطلاعاتی که ما داریم کلاس‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: ممکن است پس از احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران در برگزاری بعضی کلاس‌های دانشجویان پردیس همت وقفه افتاده باشد، اما به طور کلی نیازی بر تعطیلی کلاس‌ها نیست.

معاون آموزشی وزرات بهداشت در پاسخ به این سوال که چرا از ورود دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران پردیس همت به بعضی بیمارستان‌ها جلوگیری می‌شود، گفت: به هیچ وجه از ورود دانشجویان به بیمارستان‌ها جلوگیری نشده است و اگر چنین اتفاقی بیفتد و مستندی در این رابطه وجود داشته باشد در کمیته مشترک آموزش با آن برخورد می‌شود، اما به طور قطع چنین اتفاقی نیفتاده است.

عین‌اللهی ادامه داد: سیستم آموزشی دانشکده‌ها با سیستم بیمارستان فرق می‌کند و در بیمارستان بیشتر کلاس‌ها عملی است و کمتر به صورت تئوری کلاسی برگزار می‌شود و کلاس‌های عملی نیز به قوت خود باقی است و وقفه‌ای در تشکیل آن ایجاد نشده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.