کلاس سی ۲۰۲۴ در تله جاسوسان

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

نسل بعدی مرسدس بنز c کلاس در حالی که با پانل‌هایی، جلو و عقب آن پوشیده شده بود توسط جاسوسان در آلمان شکار شد. با دقت در تصاویر می‌توان دریافت که طراحی نسل پنجم این کلاس تحت تأثیر بنز کلاس S تازه و همچنین کلاس A تازه بوده است.

2015 Mercedes-Benz C-class Spy Photo

۲۰۲۴ Mercedes-Benz C-class Spy Photo

جالب توجه ترین تغییرات در این مدل طراحی جلو پنجره مشبک تازه، چراغ‌های جلو و عقب خودرو و قوس‌های کناری درب‌های عقب و جلو خودرو می‌باشد. همچنین این مدل نسبت به نسل قبل خود کمی بزرگ‌تر خواهد شد که اندازه های تازه این خودرو بر اساس مرسدس بنز CLA خواهد بود.

2015 Mercedes-Benz C-class Spy Photo

۲۰۲۴ Mercedes-Benz C-class Spy Photo

موتورهای چهار، شش و هشت سیلندر داخل قلب این خودرو قرار می گیرند و معماری پلت فرم آن برای تبدیل به کوپه، واگن و کانورتیبل منعطف می باشد. انتقال قدرت با گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک به دیفرانسیل عقب و یا دو دیفرانسیل خواهد بود و خوشبختانه روی این مدل خبری از دیفرانسیل جلو شنیده نمی شود.

این خودرو در ماه ژانویه سال بعد در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی خواهد شد و در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد. این در حالی است که خودروهایی چون آئودی A4، BMW سری ۳، لکسس IS رقبای این خودرو خواهند بود. همچنین مدل‌های استیشن، کوپه و کانورتیبل آن در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۱۶ معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. برآورد قیمت این خودرو نشان می دهد که با قیمت پایه ۳۹ هزار دلاری نسبت به قیمت ۳۰ هزار دلاری CLA گرانتر خواهد بود.

۰۷

شهریور


2015 Mercedes-Benz C-class Spy Photo


نیما داوری، مترجم و نویسنده مجله پدال


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.