کلاهبرداری با خودرو میلیونی

۱۱خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، در پی اعلام خبری مبنی بر یک مورد تصادف و ضرب و جرح در بلوار دادمان ماموران واحد گشتی بلافاصله خود را به محل رساندند.

در این خصوص ماموران به محل اعزام شده ، ملاحظه کردند که تعداد بسیاری از شهروندان  دور دو نفر را جمع شدند و راننده پراید به سبب جراحت شدید دچار خونریزی شده است.

ماموران در حین بررسی دقیق تر بودند که ناگهان متوجه شدند راننده پورشه قصد فرار از معرکه را دارد؛ لذا بلافاصله راننده پورشه را دستگیر کردند.

با انتقال متهم به نام مصطفی ۴۳ ساله به کلانتری؛ پس از تحقیقات مشخص شد نامبرده دارای سابقه کیفری در خصوص کلاهبرداری و زورگیری است.

همچنین با استعلام از سامانه آگاهی ماموران متوجه شدند که خودرو نیز شب قبل از منطقه سعادت آباد به سرقت رفته است.

متهم زمانی که خود را در چنگال قانون اسیر دید لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که از غفلت جوانان استفاده کرده و خودورهای مدل بالای آن ها را به سرقت می برده و سپس با ایجاد تصادف سوری با خودروهای مدل پایین و ایجاد ضرب و شتم با رانندگان به ازای خسارت وارده به خودرو از آنان اخاذی و کلاهبرداری می کرده و پس از چندین مرتبه خودرو را در کنار خیابان رها می کند.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس “سرهنگ مهرزاد بیژ‍ن نیا” با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اعلام کرد: متهم نامبرده پس از تشکیل پرونده جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرائم به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ بیژن نیا در پایان تاکید کرد: هموطنان در جریان تصادفات خود پلیس را مطلع سازند و به هیچ وجه با یکدیگر در خصوص مبلغ خسارت و پرداخت آن توافق نکنند.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.