کلاهبرداری میلیونی شبکه مهاجر از ایرانیها

۳۰م دیماه ،

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با اعلام روش های کلاهبرداری شبکه ماهواره ای مهاجر از بینندگانش خواست تا از شرکت در مسابقات پیامکی شبکه های فارسی زبان بدون مجوز اجتناب کنند.

ممتازنیوز: رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با اعلام این خبر گفت :به دنبال بررسی های انجام گرفته مشخص شد، اخیرا شبکه تلویزیونی  “مهاجر” در برنامه های خود اقدام به پخش مسابقه به صورت زیر نویس نموده و از شرکت کنندگان می خواهد پاسخ های خود را به دو شماره اعلام شده پیامک کنند.

سرهنگ محمدی افزود:پس از آن خانمی از طریق تلفن همراه باشرکت کنندگان در مسابقه تماس برقرار کرده و عنوان می دارد که مخاطب در مسابقه برنده شده است و می بایستی مبلغ دویست و شش هزار و ۶۶۶ ریال به شماره حساب ذکر شده واریز کند.

وی تصریح کرد: سپس این اشخاص از سادگی مخاطب سوء استفاده و بعداز مدتی با شگردهای متقلبانه مجدد اعلام می دارند مبلغ نهصد و شصت و شش هزارو ۶۶۶ ریال دیگر را از طریق پاکت به کد پستی عنوان شده ارسال کنند و نهایتا از پاسخ دادن اجتناب و بدین گونه از مخاطبان خود کلاهبرداری می کنند.

این مقام آگاه در پایان ضمن اشاره به تاثیرمخرب ماهواره بر افکار، باورها و گرایش های انسان به شهروندان پیشنهاد کرد: در برخورد با اینگونه تبلیغات و اشخاص احتیاط کرده و فریب وعده های دروغ آنان را نخورند و این را بدانند که کلاهبرداران در پی کسب سود و منفعت همواره با ترفندهای مختلف از مردم خصوصا اشخاص ساده لوح و زود باور جامعه اقدام به کلاهبرداری می کنند.

مهر


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.