کلاهبرداری میلیونی مجری مشهور + عکس

کلاهبرداری ۶۰ میلیونی مجری مشهور با فریب مردم و معرفی کردن خود به عنوان یکی از مدیران شرکت های اماراتی بعد از شکایت فردی در گلستان آشکار شد و پلیس را وارد عمل کرد. به عنوان اولین شاکی شخصی به پلیس آگاهی استان مراجعه و اظهار کرد که فردی مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است. 

شاکی در باره نحوه کلاهبرداری صورت گرفته اظهار کرد که با فردی به هویت ‘س.ع’ آشنا شده و وی عنوان کرده بود که مدیر یک شرکت بزرگ در کشور امارات است که می تواند در آن شرکت وی را مشغول کند. 

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: شاکی تأکید کرد که این فرد برای انجام وعده خود مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال را دریافت کرد و پس از چند ماه دیگر از وی خبری نشد. 

سردار میرفیضی متذکر شد: با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه از مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر را در دستور کار خود قرار داد که پس از بررسی های میدانی مشخص شد این فرد از هفت نفر دیگر نیز با روش مشابه کلاهبرداری کرده است. 

در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم از افراد قربانی در مجموع ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده و در زمان حاضر نیز در امارات به سر می برد. 

کلاهبرداری 

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: پس از مشخص شدن ابعاد مختلف موضوع و پس از انجام چهار ماه اقدامات اطلاعاتی و رصد اطلاعاتی گسترده، سرنخ هایی مبنی بر قصد ورود کلاهبردار به ایران به دست مأموران رسید. 

 سردار میرفیضی گفت: ماموران با رصدهای گسترده و کنترل رفتارهای فرد کلاهبردار در نهایت وی را در شهرستان گرگان دستگیر کردند. 

فرد دستگیر شده در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شد اما پس از مواجهه با اسناد و مدارک موجود و مواجهه با افراد مالباخته در نهایت لب به اعتراف گشود. 

سردار میرفیضی در پایان ابراز کرد: متهم پس از اعتراف، به همراه پرونده تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.