کلاهبرداری ۲میلیارد تومانی زن از شوهرش با همدستی خواستگار قبلی

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در یکشنبه, ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ در دیگه چه خبر
کلاهبرداری 2میلیارد تومانی زن از شوهرش با همدستی خواستگار قبلی

مردی با مراجعه به پلیس مدعی شد همسرش با انجام کارهای فریب کارانه و برنامه ریزی دقیق که با خواستگار قبلی اش داشته مبالغ کلانی را از وی کلاهبرداری کرده است.

شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که همسر وی در ابتدا اعلام کرده که به بیماری سرطان مبتلاست و برای درمان به تهران عزیمت می کند و بنا به تشخیص دکتر باید برای درمان به خارج از کشور برود و پس از مدتی بیان می دارد که از کشور خارج شده و در آلمان در حال معالجه می باشد.

همسر شاکی برای صحت موضوع و شک نکردن همسرش با شماره های ماهواره ای تماس حاصل می کرد و مکاتبه ای از طریق فکس به منزل مسکونی مالباخته انجام داده مبنی بر این که از بیمارستان آلمان ارسال می شود. مالباخته به واریز مبلغ ۲ میلیارد تومان طی چند مرحله به حساب وی اقدام کرده است. تا این که پس از مدتی شاکی به متهم مشکوک و طی تماس تلفنی برای عیادت او آدرس بیمارستان محل درمان او را خواستار شده، که متهم با دلایل مختلف از دادن آدرس خودداری و سپس تلفن مورد نظر را خاموش کرده که این امر باعث طرح شکایت می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر در این باره گفت: باتشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را آغاز کردند تا این که در نهایت متهم را که پس از مدتی برای دیدار فرزندانش به شهرستان بازگشته بود شناسایی و دستگیر کردند. سرهنگ علی نمازیان افزود: متهم علاوه بر کلاهبرداری ۲ میلیارد تومانی از همسرش، تعدادی سند املاک نیز از مالباخته کلاهبرداری کرده که متهمه برای سیر مراحل قانونی به مر جع قضایی تحویل داده شد.

خراسان



باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.