کلنگ خوابگاه پردیس نمین دانشگاه محقق اردبیلی زده شد

۲۲خردادماه،

کلنگ ساختمان خوابگاه دانشجویی دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی پردیس نمین این دانشگاه با حضور استاندار اردبیل و رییس دانشگاه محقق اردبیلی زده شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم دکتر گنجی رییس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به لزوم در اختیار گرفتن زمین مناسب برای توسعه دانشکده پردیس نمین و ارتقای آن به دانشگاه، اظهارداشت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث ساختمان خوابگاه پردیس نمین منظور شده است که هم اکنون پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این مبلغ تأمین شده و بقیه آن نیز با پیگیری مسؤولان استانی و همت دانشگاه محقق اردبیلی تامین خواهد شد.

وی افزود: مساحت ساختمان این خوابگاه یک هزار و ۱۸ متر مربع بوده و این ساختمان با ظرفیت ۱۳۵ دانشجو و با امکانات مجهز به کتابخانه، سالن مطالعه و مرکز کامپیوتر احداث و تا ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تعداد دانشجویان دانشکده پردیس نمین ۵۵۴ نفر در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است، گفت: تمام این دانشجویان در فضایی با متراژ بیش از ۵۰۰۰ مترمربع به تحصیل مشغول می باشند که مساعدت اهالی و مسوولان شهرستان نمین برای تأمین فضای دانشکده پردیس نمین ضروری است.

وی همچنین از افتتاح مجموعه فرهنگی پردیس نمین در دو ماه آینده خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این مجموعه مشکلات فضای مذهبی و علمی این پردیس تا حدودی برطرف شود.

در ادامه این مراسم نیکزاد استاندار اردبیل نیز ضمن قدردانی از توجه مسوولان دانشگاه محقق اردبیلی به شهرستان نمین به شهرت فرهنگی و ولایتمداری مردم این شهرستان اشاره کرد و ارتقای مراکز آموزش عالی این شهرستان را ضروری دانست.

وی افزود: با تکمیل سدهای عمارت و کوثر و تبدیل اراضی دیمی پایاب به اراضی آبی شاهد تحول عظیمی در افزایش میزان تولیدات استان خواهیم بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.