کلهر: قبولی دخترم در کنکور آرزویم در سال ۹۲ است

۱فروردین ۱۳،

افزود: من به همراه اعضای خانواده قبل از آغاز عید به دوبی رفته و چهار فروردین ماه ۹۲ به ایران بازگشتیم و اکنون نیز دید و بازدید عید را انجام می دهیم.

کلهر دربارهٔ کمک به اعضای خانواده در خانه تکانی برای ایام عیدی گفت: در خانه تکانی خیلی زیاد به همسرم کمک می کنم فرش شستن، جابه جایی مبلها و دیگر وسایل خانه جزو وظایفم در خانه تکانی است.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد اولین دید و بازدید عید بیان کرد: پدرم را نزدیکهای عید پارسال از دست دادم براین اساس در اولین فرصت به مزار پدر و مادرم می رود بعد از قبرستان هم به دیدار پدر ومادر همسرم می روم.

وی دربارهٔ چیدن سفره هفت سین در لحظه سال تحویل اظهار کرد: هفت سین یک سنت قدیمی ما ایرانی ها است و ما باید آن را حفظ کنیم به هر حال ما هم در لحظه سال تحویل دور سفره هفت سین می نشینیم و دعا می کنیم.

وی دربارهٔ سال ۹۲ به نام سال مار گفت: امیدوارم سال مار برای همه مردم ایران سال پر برکتی باشد تنگناهای اقتصادی که برای مردم ایران در سال جدید کمتر شود.

کلهر دربارهٔ بهترین خاطره اش از ایام عید گفت: بهترین خاطره ام مربوط به بازی تیم ملی مقابل تیم ملی سوئد در سنگاپور می شود من در آن بای خیلی خوب بازی کردم و در بین دو نیمه در رختکن سال نو را تحویل کردیم.

وی دربارهٔ درست کردن هفت سین در حین بازی گفت:‌در آن موقعی که تیم فوتبال پرسپولیس مقابل حریفانش بازی داشت عابدینی مدیر عامل تیم و خوردبین سرپرست مسئولیت چیدن سفره هفت سین را داشتند.

وی دربارهٔ بدترین خاطره از ایام عید عنوان کرد: بدترین خاطره ام بر می گردد به سال قبل که پدرم حال روز خوبی نداشت و بعد از چند ماه هم دار فانی را وداع گفت.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص اتفاقات مهم ورزش در سال ۹۱ گفت: به نظرم سال ۹۱ از لحاظ ورزشی بد نبود تقویم بازی ها منظم تر نسبت به سال های قبل بود همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال قدم های سازنده ای برای تشکیل آکادمی ملی فوتبال پرداختند امیدوارم در سال ۹۲ هم این روند ادامه یابد و شکوفایی فوتبال را شاهد باشیم.

وی دربارهٔ چه آرزوی بوده که در ورزش به آن نرسیده اظهار داشت: آرزوی این بود که کاپیتان تیم ملی شوم که متاسفانه به خاطر آسیب دیدگی خیلی سریع از دنیای فوتبال خداحافظی کردم و نتوانستم به آرزویم برسم.

کلهر در ادامه اظهار داشت: با اینکه الان در آکادمی راه آهن فعالیت می کنم اما هنوز خود را عضوی از پرسپولیسی ها می دانم. آرزو می کنم که یک روزی بتوانم دانشم را به پرسپولیسی ها منتقل کنم.

کلهر دربارهٔ دروغ ۱۳ بدری گفت: مجتبی محرمی سرمربی تیم ملی می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دعایم در لحظه سال تحویل سلامتی خانواده ام و ملت بزرگوار است همچنین قبول شدن دخترم در کنکور سراسری هم یکی از آرزوهایم در تحویل سال ۹۲ خواهد بود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.