کلوپ: دورتموند شایستگی‌اش را نشان داد

۲۱ آبان ،

    «یورگن کلوپ» پس از پیروزی ۳ بر یک خارج از خانه شب قبل مقابل آگسبورگ اظهار داشت: بازی در خانه آگسبورگ کاری سخت بود که باید انجام می دادیم. در نیمه اول جدالی بسیار نزدیک را پشت سر گذاشتیم که با گلی بسیار زیبا و با درخشش‌‌ «رمان وایدن فالر»، دروازه‌بان‌مان‌ به سود تیم به پایان رسید.

به گزارش تفسیری فارس و به نقل از کیکر، وی که سه‌شنبه قبل تیمش در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو مقابل رئال مادرید اسپانیا به تساوی ۲ بر ۲ در لیگ قهرمانان رسید، ادامه داد:‌ در نیمه دوم اوضاع تا حد قابل ملاحظه‌ای بهبود یافت. دو گل زیبای دیگر زدیم و بازی را خوب کنترل کردیم. در پایان نیز به پیروزی ۳ بر یک رسیدیم که شایستگی‌اش را داشتیم و به همین خاطر برد را جشن گرفتیم.

در این پیکار مارکو رویس در دقیقه ۹ زردپوشان دورتموندی را پیش انداخت. در دقایق ۵۱ و ۷۰ روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی دو گل دیگر زد اما در دقیقه ۸۱ ساشا مولدرس توانست یکی از ۳ گل دریافتی را جبران کند.

دورتموند که در دو فصل قبل به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا رسید، اکنون با ۱۹ امتیاز پس از بایرن‌مونیخ (۳۰ امتیاز)، شالکه (۲۳ امتیاز) و اینتراخت فرانکفورت (۲۰ امتیاز) در رده چهارم جدول قرار دارد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.