کلوپ: مورینیو یکی از بهترین مربیان دنیاست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

   یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه بوروسیا دورتموند معتقد است که بازیکنانش امشب بازی سختی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش رو خواهند داشت.

 بازی رفت دو تیم با برد ۱-۲ دورتموند به پایان رسید. این بازی در ورزشگاه وستفالن اشتادیون برگزار شده بود و حالا دیدار برگشت در ورزشگاه خانگی رئال خواهد بود. کلوپ معتقد است که تیمش می تواند برای بازیکنان رئال مادرید مشکل ساز شود.

 به گزارش تفسیری گل، این مربی ۴۵ ساله درکنفرانس خبری اش پیش از برگزاری این بازی گفت:« رئال مادرید خط حمله قدرتمندی دارد و گلهای زیادی به ثمر رسانده. این بازی سخت تر از بازی رفت خواهد بود. چون ما در بازی رفت در خانه بازی می نمودیم. همه ۱۱ بازیکن ما باید بجنگند ولی متوقف نمودن رئال در این بازی ممکن است. ما در جناحین خیلی خوب هستیم و اگر بتوانیم به صورت باثبات از سلاح هایمان استفاده کنیم، می توانیم برای رئال مشکل آفرین باشیم.»

کلوپ در ادامه صحبت هایش گفت:« ما فضاها را می بندیم و سعی می کنیم تا مدافعانمان را پوشش دهیم و دیدگاه خوبی از جریان بازی داشته باشیم. این کلید موفقیت ما خواهد بود. ما آماده ایم تا با روحیه بالا کار را آغاز کنیم و بازیکنان ما هم کیفیت و ذهنیت مناسبی دارند تا این بازی را مثل یک فینال برگزار نمایند. ما با ترس و لرز به میدان نمی رویم. احترام ما برای حریف نباید بیشتر از آن چیزی باشد که در بازی رفت شاهدش بودیم.»

 او در ادامه صحبت هایش گفت:« در دورتموند ما سعی نمودیم تا با تحت کنترل گرفتن بازی، به پیروزی برسیم و الان هم همین روش را دنبال می نمایند. البته رئالی ها هم با دانستن اینکه در خانه بازی می نمایند، پرانگیزه می باشند.»

 سرمربی سابق ماینتس درمورد ژوزه مورینیو و مسعوت اوزیل هم صحبت نمود و گفت:« مورینیو یکی از بهترین مربیان دنیاست.او یک چهره بین المللی است. مردی دوست داشتنی و همکار خوبی است. اوزیل هم یک بازیکن فوق العاده است. یک بازیکن بین المللی ولی نباید سایر بازیکنان رئال را هم که هرزمان در مقابل تو ممکن است به گل برسند را فراموش کنیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.