کلوپ: همان‌طور که از ما انتظار دارند، بازی می‌کنیم

۳۱فروردین۱۳،

1943811_w2.jpg

سرمربی دورتموند قبل از بازی تیمش با رئال‌مادرید گفت: برابر رئال با همان شیوه‌ای بازی می‌کنیم که مردم انتظار دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بوروسیادورتموند و رئال‌مادرید امشب در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک به مصاف هم می‌روند. یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند قبل از این بازی دربارهٔ جدایی ماریو گوتسه از تیمش گفت: “از قبل می‌دانستم که گوتسه از تیم ما می‌رود. در واقع یک روز بعد از بازی برگشت برابر مالاگا فهمیدم که او به بایرن‌مونیخ خواهد رفت. به این ترتیب برای پیروزی بر مالاگا ۲۴ ساعت خوشحالی کردم. اکنون تمرکزمان را از دست نداده و امیدواریم با حضور او برابر رئال‌مادرید موفق باشیم.”

سرمربی دورتموند ادامه داد: “همه از دورتموند انتظار دارند تا فوتبالی زیبا بازی کند و با نگرش و احساس خود تا دقیقه آخر مثل بازی با مالاگا باشد. می‌خواهیم برابر رئال‌مادرید به همان شیوه‌ای که مردم از ما انتظار دارند، بازی کنیم.”

کلوپ ادامه داد: “رئال‌مادرید حریف سختی برای ماست. نیازی نیست از آنها تعریف و تمجید کنم. رئال تنها به یک بازیکن خلاصه نمی‌شود و چند بازیکن این تیم نقش محوری دارد. رئال برابر منچستریونایتد ۶۸ درصد مالکیت توپ داشت. آنها منتظر ضدحمله نبودند. با این حال قصد داریم، در زمین خودمان کار را یکسره کنیم و کاری به بازی در مادرید نداریم.”

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.