کلید ساختمان لادن به وزارت دادگستری رسید

اردیبهشت ۱۴۰۳

یک منبع آگاه با اشاره به واگذاری ساختمان لادن به وزارت دادگستری گفت: ما دو طبقه از این ساختمان را تحویل گرفته‌ایم و سه طبقه دیگر هنوز در اختیار ما نیست.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش بر اساس توافق میان نهاد ریاست‌جمهوری و وزارت دادگستری قرار شد که دو طبقه از ساختمان لادن در اختیار کارمندان این وزارتخانه قرار گیرد، اما روز سه‌شنبه هفته قبل در حالی که ماموران وزارت دادگستری برای تحویل گرفتن ساختمان لادن مراجعه کرده بودند با در بسته برخی اتاق‌ها و طبقات این ساختمان مواجه شدند.

اما روز چهارشنبه قبل خبری مبنی بر اینکه یاران احمدی‌نژاد از لادن اسباب‌کشی کردند روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

در واکنش به حوادث رخ‌داده طی هفته قبل، حمید بقایی معاون اجرایی احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری طی نامه‌ای به دکتر روحانی از وی طلب مساعدت کرد.

وی طی این درخواست از رئیس‌جمهور برای مساعدت در دانشگاه جدیدالتاسیس ایرانیان نوشت: متاسفانه پس از ارسال نامه مذکور، از جانب مسئولان نهاد ریاست‌جمهوری و وزارت دادگستری، اقدامات غیر قابل توجیهی در رابطه با تخلیه ساختمان لادن صورت گرفته که طی روزهای قبل، بر شدت آنها افزوده و زمان تخلیه ساختمان، حداکثر تا پایان آبان ماه تعیین شده است.

 براساس این گزارش؛‌ در حالی‌که این روزها خبرهای متعددی پیرامون ساختمان لادن منتشر می‌شود باشگاه خبرنگاران به بررسی این موضوع پرداخت و در این زمینه با یک منبع آگاه به گفتگو پرداخت، که به شرح ذیل است:

 یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به واگذاری ساختمان لادن به وزارت دادگستری گفت: ما دو طبقه از این ساختمان را تحویل گرفته‌ایم و سه طبقه دیگر هنوز در اختیار ما نیست.
 
وی ادامه داد: به احتمال بسیار تا اوایل هفته آینده ساختمان لادن به وزارت دادگستری به طور کامل تحویل داده خواهد شد.

حال باید منتظر ماند تا دید که نتیجه این ساختمان در هفته آتی معلوم خواهد شد یا خیر؟

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.