کلکسیون مجلات مهارت‌های زندگی

۰۹ام بهمن ،

فاوانیوز: مهارت‌های زندگی، از جمله موضوعات مهمی است که در طول تاریخ آمیخته با زندگی روزمره انسان‌ها بوده و از طریق تمرین و آموزش در کلیه سطوح سنی اشخاص یک جامعه، گسترش پیدا کرده است.

این مهارت‌ها، در واقع توانایی‌هایی می باشند که با تمرین پی‌گیر پرورش می‌یابند و شخص را برای روبه‌رو شدن با مسایل روزانه زندگی، افزایش توانایی‌های روانی، اجتماعی و بهداشتی آماده می‌کنند.

امروزه اغلب کشورها به مهارت‌های زندگی توجه ویژه نشان داده‌اند تا آنجا که در نظام آموزش و پرورش خود درسی به این نام گنجانده‌اند.

همشهری آنلاین نیز به موضوع مهم مهارت‌های زندگی توجه خاص داشته و در بین ۳۸ صفحه اصلی پایگاه اینترنتی، صفحه‌ای به نام مهارت‌های زندگی اختصاص داده است.

در این صفحه تنها به پوشش خبرها و گزارشات مرتبط با موضوع مهارت‌های زندگی اکتفا نشده است. موضوعات آموزشی – کاربردی که همه انسان‌ها در زندگی روزمره با آن رو به رو می‌شوند نیز در بین مطالب این صفحه فراوان به چشم می‌خورد.

چانک‌ها (مدخل) این صفحه تنها به موضوعات خانه‌داری و دکوراسیون اختصاص ندارد. در بین این مجلات به آموزش رفتارهای پسندیده نیز پرداخته‌ایم.

مجلات آموزشی مهارت‌های زندگی فعلا در ۱۷ گروه تقسیم‌بندی شده‌اند:

دکوراسیون داخلی منزل، دکوراسیون مناسبتی، دکوراسیون وسایل خانه، دکوراسیون اتاق‌ها، دکوراسیون اتاق کودک، دکوراسیون سرویس بهداشتی، دکوراسیون آشپزخانه، رنگ در دکوراسیون، دکوراسیون خارج از خانه، باغ و باغبانی، مجله خودت انجام بده، تعمیر وسائل خانگی، خوشبو کننده‌ها، لکه‌ها، فوت و فن خانه‌داری، مجله چطور‌های آموزشی و مجله چطورهای خانواده.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.