کلکسیون گلشیفته با این عکس تکمیل شد+تصویر

پس از بازی در فیلم های مستهجن و رقاصی در فیلم های سطح پایین خارجی اکنون گلشیفته اینگونه ماهیت خود را به نمایش می گذارد.

 

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، پس از بازی در فیلم های مستهجن و رقاصی در فیلم های سطح پایین خارجی اکنون گلشیفته اینگونه ماهیت خود را به نمایش می گذارد؛ گلشیفته در جشنواره فیلم که در یکی از کشورهای عربی منطقه در حال برگزاری است به آغوش کسانی می رود که ادعای جزایر همیشه ایرانی را در دستور کار دارند.

گفتنی است نیکی کریمی نیز در این جشنواره حضور دارد!


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱۵نظر ثبت شده
  1. عبدالحمید:

    سلام خدمت دوستان من هیچ کس را قضاوت نمیکنم اما ای کاش گلشیفته فکر تمام اشخاص ایرانی وطرفداران و خانواداش کردبوداز خداوند میخوام از عمرش بردار به عقلش اضافه کنه

  2. سارا:

    گناه هر کسی را پای خودش می نویسند . به کسی ربطی نداره.

  3. علیرضا:

    واقعا جای تاسف داره هنرمندکشور ما خودشو فروخت کشور که مهم نیس مسولان باید به فکر باشن که امثال گلشیفته زیاد نشه هرچند هستن ادمایی که درنقش هنرمند خیلی کارها انجام میدن هروقت دوست دارن ازدواج میکنن وهر وقت دوست دارن جدامیشن با یکی دیگه ازدواج این چه معنی میتونه داشته باشه .؟گلشیفت زیاده.

    هواس خانواده ها جمع باشه

  4. مریم:

    متاسفانه مسولان چشم بسته به هر کسی اجازه میدهند که در سینمای ایران مطرح شود،جوانان غافل هم او را الگوی خود قرار میدهند.گلشیفته فقط یک نفر نیست،امثال گلشیفته در سینمای ایران خیلی داریم،فقط آ ب نیست والا آنها هم شناگران ماهری هستند!!!

  5. صبا:

    به من وشما چه مربوط کی چکار میکنه کلاه خودتون رو محکم بچسبید که بادنبره

  6. Mico:

    What’s it take to become a sublime exepdnuor of prose like yourself?

  7. خرید ملک در آلانیا:

    شرکت بست هوم پیشرو در توسعه ساخت مستغلات در منطقه آنالیا از سال ۲۰۰۴ میباشد.شروع کار شرکت بصورت آژانس املاک بود که در سال ۲۰۰۸ هدف شرکت بر ساخت و فروش املاک آماده تحویل در بهترین مناطق آنالیا قرار گرفت. رزومه شرکت ات به امروز شامل ۱۵ پروژه به متراژ ۲۹۰۰۰ متر مربع میباشد.

    • Anju:

      At last some raalontiity in our little debate.

  8. محمدعلی:

    اگربه شمامیگفتن بهشت وجهنم راتقسیم کنید همه را میکردید جهنم تافقط بهشت برای خودتون باشه،حالا این اتفاق افتاده از الان بیاییم کاری کنیم بچه های ما گلشیفته دیگری نشود.

  9. رضا پلنگ:

    منم همینطور…

    • Edilene:

      I’ll try to put this to good use imdteiaemly.

  10. علیرضا از تهران:

    خانم زهره همین بیخیال شدناست که وضعییت و اینجوری کرده

    • Thaher:

      The abiitly to think like that is always a joy to behold

  11. زهره:

    خواهشا اینو بیخیال بشیم گلشیفته باشه یه چیزی اما من به شخصه پام از در خونه میذارم بیرون از این هم بدتر هستم انقد دیگه این نیکی رو گیر ندین بابا

  12. m.y:

    به نظر من اگر کسی دنبال عقایدش رفت نباید محکوم به هر توهینی بشه چون در نهایت اگر آخر دنیایی وجود داشته باشه خود شخص مسئول کارهای خودشه نه منی که از دور وفقط با این منابع نامعتبر دارم به این داستانها گوش دادم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.