کلید اولیه سئوالات آزمون دستیاری منتشر شد/امکان اعتراض داوطلبان از امروز

رییس مرکز سنجش آموزش کشور از انتشار کلید اولیه سئوالات آزمون دستیاری خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۲۱ مرداد ماه فرصت دارند در صورت اعتراض به سئوالات این آزمون، اقدام کنند.

دکتر سعید هاشمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال ۹۹ از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۶ مرداد و با رقابت بیش از ۱۴ هزار داوطلب در ۳۱ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار شد.

هاشمی اعلام کرد: از تعداد داوطلبان فوق ۱۲ هزار و ۹۱۳ داوطلب (بیش از ۸۶ درصد) فرم خوداظهاری ابتلا به کرونا ویروس را پر کردند که تعداد ۱۲۰ داوطلب به این ویروس مبتلا بودند داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا در مکانی جداگانه آزمون پذیرش دستیاری تحصصی خود را برگزار کردند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: داوطلبان چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال ۹۹ از امروز شنبه ۱۸ مرداد تا  ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۲۱ مرداد می توانند با دریافت کلید اولیه سئوالات این آزمون، اعتراضات خود به سئوالات را با توجه به منابع اعلام شده صرفا از طریق فرم اعتراض که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار دارد ارسال کنند.

به گفته وی، اعتراضات داوطلبان فوق در اختیار دبیرخانه شورای تخصصی قرار خواهد گرفت و پس از اعلام نظر اساتید دبیرخانه کلید نهایی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد داوطلبان سال گذشته آزمون دستیاری، ۱۳ هزار و ۶۴۲ داوطلب بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی و به منظور حفظ سلامتی داوطلبان چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال ۹۹، تعداد حوزه‌های آزمون به ۲۷ حوزه در مراکز استان ها و ۴ مرکز در شهر تهران افزایش پیدا کرده است. علاوه بر آن دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان، اراک، شهرکرد، قزوین، کاشان و کردستان به حوزه‌های اولیه برگزاری آزمون اضافه شده‌اند. ضمن اینکه با تصمیم مسئولان، حوزه‌های برگزاری امتحان در شهر تهران با افزایش دو برابری از ۲ حوزه به ۴ حوزه افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.