کلید حذف شعار مرگ بر آمریکا دست خود آمریکایی‌هاست

فروردین ۱۴۰۳

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که می‌خواهند شعار مرگ بر آمریکا حذف شود، از آمریکایی‌ها بخواهند حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند و دست از کارشکنی علیه ملت ما بردارند؛ در غیر اینصورت مردم ایران تا رسیدن به حقوق خود این شعار را سر می‌دهند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: ملت ایران برای چندمین بار دولت آمریکا را به امتحان گرفته و من امیدوارم که آمریکاییها مثل قبل در این امتحان مردود نشوند و نشان بدهند که تغییر پیدا کرده اند.

وی خاطر نشان ساخت: در صورتی که آمریکاییها در این امتحان تازه رد شوند ، زیان جدی خواهند دید و این زیان به یک افسوس تاریخی برای آنها تبدیل خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهار داشت: بهتر است دولتمردان آمریکایی در عمل و رفتار خود تغییراتی نسبت به قبل انجام دهند و هر چه سریعتر تحریم های اقتصادی را بردارند و رفتاری که با دولت آقای خاتمی کردند با دولت آقای روحانی تکرار نکنند.

رضایی ادامه داد: کلید حذف شعار مرگ بر آمریکا دست خود آمریکاییها  است. آمریکاییها برای اینکه شعار مرگ بر آمریکا حذف شود خود باید دست به کار شوند و به چند موضوع توجه داشته باشند ، به حقوق اساسی ملت ایران احترام بگذارند و دست از کار شکنی ها بردارند .

منبع: فارس

انتهای پیام/
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.