کلید صعود ایران در دستان یمن

۲۴م آذر ،

تیم ملی فوتبال ایران که دو دیدار ابتدایی خود در هفتمین دوره بازیهای غرب آسیا را با تساوی برابر عربستان و بحرین پشت سرگذاشته است، برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابتها نیاز به پیروزی پرگل برابر یمن دارد و البته بخش عمده‌ای از سرنوشتش هم دست عربستان و بحرین است!

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران که با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه راهی مسابقات غرب آسیا شده است، در دو مسابقه اول خود برابر عربستان و بحرین به تساوی بدون گل رسید تا کار صعودش به مرحله بعدی این مسابقات به اما و اگر کشیده شود.

ایران در حالی در آخرین مسابقه‌ خود در مرحله گروهی برابر یمن قرار می‌گیرد که برای صدرنشینی و صعود به مرحله نیمه نهایی از یک سو باید چشم انتظار دیدار عربستان با بحرین و تساوی این دو تیم باشد و از سوی دیگر یمن را با تفاضل دو گل شکست بدهد.

گلزنی همچنان مهمترین مشکل تیم ملی فوتبال ایران است که علاوه بر مسابقات مقدماتی جام جهانی، در غرب آسیا هم گریبانگیر ملی پوشان و مهاجمان شده است. البته ایران در بازی با بحرین به لطف ۱۰ نفره شدن این تیم موفق شد موقعیت‌های بسیاری روی دروازه این تیم ایجاد کند، ولی بی دقتی بازیکنان اجازه نداد تیم ملی به پیروزی برسد. باید دید آیا ایران در مقابل یمن حذف شده می‌تواند طلسم ناکامی‌هایش را بشکند یا خیر.

در مسابقات غرب آسیا سه تیم اول هر گروه به صورت مستقیم به مرحله بعد می‌روند و بهترین تیم دوم هم راهی نیمه نهایی خواهد شد. ایران در حال حاضر در گروه دوم این مسابقات با ۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد. عربستان و بحرین هم با چهار امتیاز اول و دوم می باشند. دیدار تیم های ملی ایران و یمن ساعت ۱۷:۵۵ روز شنبه در کویت برگزار خواهد شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.