کلید قفل پزشک خانواده در تهران دست بیمه هاست

ممتاز نیوز : دکتر حسن ابوالقاسمی، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۸۰۰ پزشکی که تاکنون برای اجرای برنامه پزشک خانواده در تهران ثبت نام کرده اند ۴۰۰ پزشک را برای ثبت قرارداد به بیمه ها معرفی کرده ایم ولی هنوز قراردادی با آنها منعقد نشده است.

وی افزود: در جلساتی که به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیمه ها داشتیم مقرر شد بیمه ها در امر بستن قرارداد با پزشکان تعجیل کنند که اگر این کار انجام شود مابقی پزشکان تهرانی هم برای شرکت در این برنامه ترغیب می شوند.

وی ادامه داد: ما از مدتی پیش برنامه پزشک خانواده را در تهران کلید زدیم و به جای اینکه از یک جا شروع کنیم همه مراکز بهداشتی و درمانی خود را موظف کردیم امکاناتشان را برای این کار بسیج کنند.

دکتر ابوالقاسمی گفت: زیرساخت ها را ایجاد کردیم و ثبت نام پزشکان شروع شد مراکزی که به عنوان مراکز پاسخگوی مردم هستند تعیین شدند و ۲۸۰۰ پزشک نیز ثبت نام کردند که مشخصات بیش از ۴۰۰ پزشک را برای بیمه فرستادیم تا با آن ها قرارد ببندند.

وی با اعلام اینکه ثبت نام مردم تهرانی نیز در برخی مراکز آغاز شده است، گفت: الان کلید کار دسته بیمه هاست. اگر بیمه ها قراردادها را شروع کنند و حداقل با ۳۰۰، ۴۰۰ نفری که معرفی کرده ایم قرارداد ببندند بقیه هم ترغیب می شوند بیایند. جلسه ای داشتیم با مسئولان بیمه ها و قرار بر این شد قرادادها را ببندند و هنوز منتظر ثبت قراردادها هستیم.

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.