کلینتون: ایران هنوز وقت دارد تا درست تصمیم بگیرد/ آمریکا قدرتش را برای بازداشتن ایران از کسب سلاح هسته​ای به کار خواهد گرفت

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته در جریان یک کنفرانس خبری در اورشلیم اعلام کرد که ایران هنوز وقت تصمیم گیری درست درباره برنامه هسته​ای خود را دارد.

وی پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در یک کنفرانس خبری با اعلام اینکه همه ترجیح می دهند تا مساله هسته ای ایران از راه های دیپلماتیک حل و فصل شود، افزود: ” رهبران ایران هنوز فرصت دارند تا تصمیم درست در این باره بگیرند و انتخاب نهایی دست آنهاست. آمریکا همه عناصر قدرت خود برای بازداشتن ایران از کسب سلاح هسته ای به کار خواهد گرفت.

وی همچنین افزود : پیشنهادهای ایران در مذاکرات هسته ای که اخیرا ارایه شده سودی نداشته و در آن فرصتی برای موفقیت دیده نمی شود.

گفتنی است سعید جلیلی مسئول تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در جریان مذاکرات با اعضای ۱+۵ در مسکو یک بسته پیشنهادی ایران ( در قالب پاور پوینت) را به اعضای ۱+۵ ارایه کرده است.

همچنین وزیر خارجه آمریکا که روز یکشنبه از سوی معترضان مصری در شهر اسکندریه مورد حمله قرار گرفته و معترضان مصری با پرتاب کفش و گوجه به خودروی او به وی اعتراض کردند ، در واکنشی طنز گونه به این مساله گفت که از حمله ناراحت نیست اما از اینکه تعداد زیادی گوجه با این کار به هدر رفت ، ناراحت است.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.