کلینیک تخصصی شکاف لب و کام در اصفهان افتتاح شد

مراسم افتتاحیه کلینیک تخصصی لبخند ویژه بیماران شکاف لب و کام وابسته به خیریه حضرت امام حسین (ع) با حضور جمعی از مسوولان، خیرین و پزشکان عصر روز پنج‌شنبه -ششم مهرماه- برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی، استاندار اصفهان در این مراسم گفت: فعالیت‌های مداوم و همیشگی خیرین در استان اصفهان بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

وی در خصوص زلزله آذربایجان و نقش خیرین و مردم استان در امداد به زلزله‌زدگان اظهار کرد: در همان روزهای ابتدایی، بیش از ۸۰ دستگاه خودرو امدادی و کمک‌های نقدی و غیرنقدی دیگر به واسطه خیرین و مردم استان به مناطق زلزله‌زده ارسال ‌شد.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان تا پایان خط همراه و همگام مردم آذربایجان هستند، افزود: جمعی از خیرین استان ساخت بیش از ۲۸۰۰ واحد مسکونی را در مناطق زلزله‌زده برعهده گرفته‌اند.

استاندار اصفهان خاطرنشان‌کرد: افتتاح نخستین کلینیک تخصصی شکاف لب و کام در کشور باعث می‌شود که از سراسر کشور به این کلینیک برای انجام کارهای تخصصی مراجعه شود.

ذاکر اصفهانی با اشاره به افتتاح بخش ای سی یو در بیمارستان امیرالمومنین توسط بنیاد شهید در چند روز اخیر ادامه‌داد: استانداری کمک‌های خود را در زمینه‌های تخصصی از ارگان‌های مختلف که در این زمینه فعالیت می‌کنند، دریغ نمی‌کند.

همچنین رییس بیمارستان امام حسین (ع) با بیان اینکه درمان بیماران شکاف لب و کام نیاز به کار تیمی و تخصص‌های مختلف دارد، گفت: تیم شکاف لب و کام استان اصفهان از سال ۱۳۸۴ آغاز به‌کارکرده‌است.

مهرداد معمارزاده با بیان اینکه از ۷۵ میلیون جمعیت ایران حدود ۱۱۰ هزار نفر مبتلا به شکاف لب و کام هستند، ادامه‌داد: از این تعداد حدود دو سوم را دختران تشکیل می‌دهند.

وی تصریح‌کرد: تحول بی‌نظیری در درمان بیماران شکاف لب و کام، با تشکیل تیم درمانی و با حضور پروفسور سامرلد در ایران ایجاد شد.

در ادامه مدیرعامل انجمن خیریه امام حسین (ع) گفت: این خیریه در سال ۱۳۸۸ با کمک جمعی از خیرین، پزشکان و خانواده‌هایی که درگیر این بیماری بودند آغاز به‌کارکرد.

مصطفی حر با بیان اینکه کمتر خیریه‌ای وجود دارد که در ارتقاء سطح دانش پزشکان کار کند، افزود: خیریه امام حسین(ع) در این سه سال بیشتر به بحث علمی و آموزش بیماری شکاف لب و کام در سطح خانواده‌ها و در جامعه پزشکی با برگزاری جلسات مکرر پرداخته‌ است.

وی با اشاره به اینکه اشاعه دادن فرهنگ خیریه امری مهم است، ادامه‌داد: از تمامی خیرین تقاضا داریم که کمک‌های خود را از این خیریه دریغ نکنند و همکاری‌های لازم را نیز انجام‌ دهند.

به گزارش ایسنا، کلینیک و درمانگاه لبخند مجهز به کلینیک دندان‌پزشکی، شنوایی‌سنجی، گفتاردرمانی، مشاوره و… می‌باشد.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. مهناز:

    سلام
    من خودمم شکاف کام داشتم دلم میخاد عضو انجمن شکاف کام ولب بشم لطفا راهنماییم کنید

  2. پیشاپیش از الطاف بیکرانتان سپاسگزارم جلیلی 09359712337:

    جناب دکتر معمارزاده با سلام و احترام جلیلی ام از تهران مزاحمتان شدم دخترم با سن ۳٫۵ ساله سه بار عمل شکاف کام داشته ولی متاسفانه بااینکه تحت نظر گفتار درمانی متاسفانه بعضی از حروفات مانند ب ت ث ق ک گ و … درست تلفظ نمی کنه خواهشمندم در صورت امکان آدرس دقیق مطب و تلفن همراه و ثابت جهت رزو ویزیت محبت فرمائید
    پیشاپیش از لطف بیکرانتان سپاسگزارم

  3. بهروز حسنپور:

    به نظر اینجانب دکترمعمارزاده از بهترین و متخصص ترین پزشکان حال حاضر ایران در زمینه شکاف لب و کام هستند.
    اینجانب به تازگی فرزندم را که شکاف کام داشت و پیش تر نیز در تهران عمل شده بود که ناموفق بود نزد ایشان بردم و ایشان با عمل بسیار حرفه ای سلامتی را به فرزندم بازگرداند.
    به تمام عزیزانی که فرزندشان دچار مشکل شکاف لب و کام هستند توصیه میکنم که فرزندشان را نزد ایشان درمان نمایند تا خیالشان برای همیشه راحت شود.
    از همیجا از جناب آقای دکتر معمارزاده که با تواضع و فروتنی فرزندم را درمان نمدند بینهایت سپاسگزارم.
    از همه کسانی که میخواهند اطلاعات دقیقتری در خصوص شکاف کام و لب داشته باشند جهت راهنمایی میتوانند با اینجانب تماس بگیرند.
    بهروز حسنپور
    ۰۹۱۲۳۶۶۸۴۴۵
    ۰۹۱۹۱۶۲۹۱۱۳

  4. فرامرز:

    با سلام .خدا خیرتون بده به خاطر افتتاح این کلینیک. همه کسانی که در افتتاح این کلینیک دست داشتن تشکر میکنم . ان شالله همیشه سالم و پیروز باشن.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.