کمالوند:۴ بازی دوستانه در ترکیه خواهیم کرد

فراز کمالوند اظهار کرد: امسال استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ دسته یک ممنوع است، اما اگر چنین محدودیتی برای تیم‌های حاضر در جام آزادگان اعمال نمی‌شد، جاسم کرار را جذب تیم شهرداری تبریز می‌کردم.

وی در همین مورد افزود: جاسم بازیکن پرحاشیه‌ای است، اما نمی‌توان توانایی‌های فنی وی را نیز نادیده انگاشت به طوری که این بازیکن عراقی در دو سال حضورش در تراکتورسازی از بهترین‌های تیمش بوده و در موفقیت‌های این تیم نقش بسزایی داشت و این هنر مربی است که بتواند حاشیه‌های بازیکنش را کنترل و زمینه درخشش وی را فراهم کند.

کمالوند ضرورت برگزاری اردوی ترکیه را هماهنگی بازیکنان تیمش و بدنسازی پیش از فصل ذکر کرد و افزود: در این اردو چهار بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد که یکی از حریفانمان تیمی از باشگاه‌های رومانی است.

وی گفت: زمانی که من به تیم شهرداری آمدم عده‌ای از بازیکنان از این تیم رفته بودند با این حال ۵۰ درصد از تیم سال گذشته را حفظ و در کنار آن بازیکنان خوبی را نیز جذب کرده‌ایم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز که سابقه صعود با دو تیم تراکتورسازی تبریز و شیرین فراز کرمانشاه به لیگ برتر را دارد در مورد شناخت حریفانش اظهار کرد: تمرینات بعضی تیم‌های هنوز آغاز نشده، اما بعد از بازگشت از اردوی ترکیه وضعیت سایر رقبا را نیز رصد خواهیم کرد، با این وجود معتقدم که تیم خوبی داریم و از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستیم.

تیم شهرداری تبریز روز گذشته با دو پرواز تبریز به تهران و تهران به استانبول عازم ترکیه شد. این تیم با سقوط از لیگ برتر فصل گذشته، در رقابت‌های جام آزادگان حضور داشته و تلاش می‌کند که بازگشت مجددی به لیگ برتر داشته باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.