کمال تبریزی «دردسرهای شیرین» را زودتر از «قبر دوطبقه» می سازد

۰۱ تیرماه ۱۳،

محمد علی حسین نژاد تهیه کننده «دردسرهای شیرین» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد این پروژه تازه کمال تبریزی گفت: این کار یک طنز اجتماعی ست و ما به زودی ساخت آن را آغاز خواهیم کرد.

 

وی در باره تفاوت این فیلم با «قبر دو طبقه» دیگر پروژه طنز تبریزی که در حال مذاکره برای ساخت آن است توضیح داد: این کاری کاملا مستقل از دیگر پروژه هایی ست که این کارگردان قصد ساخت آن را دارد. ما دوسال پیش کار بر روی این فیلمنامه را آغاز کرده ایم.

 

این تهیه کننده ادامه داد: البته من فیلمنامه «قبر دوطبقه» را نخوانده ام و طبیعتا نمی توانم در مورد آن صحبتی کنم اما نویسنده این فیلمنامه کس دیگری ست و هویت کاملا مستقلی از آن فیلم دارد.

 

وی در پاسخ به اینکه ساخت کدام یک ازاین دو فیلم دیگری برای کارگردان آن ارجحیت خواهد داشت بیان کرد: فکر می کنم کمال تبریزی ساخت «دردسرهای شیرین» را زودتر از هر فیلم دیگری آغاز کند چون آن فیلم دیگر هنوز پروانه ساخت نگرفته است ولی این فیلم آماده ساخت است.

 

گفتنی ست، پروژه سینمایی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمدعلی حسین نژاد توسط شورای صدور پروانه فیلمسازی ۳۵ میلیمتری در تاریخ ۲۸/۳/۹۲  صادر شد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.