کمبود نرخ کارمزدی جایگاهداران جبران می گردد

۲۴خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، اردشیر دادرس از تصویب طرح حق العمل کاری جایگاه های سی ان جی در مجلس شورای اسلامی  خبر داد و گفت: با تصویب این طرح تاحدی مشکلات جایگاه داران این صنعت که در زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها با مشکلاتی مواجه شده بودند برطرف می گردد.

دادرس اظهار داشت: با روش حق العمل کاری هم مردم وهم دولت می توانند منفعت ببرند زیرا که بخش خصوصی رغبت کرده و می تواند مانند قبل در این عرصه وارد شده و دیگر نیازی به ورود دولت برای احداث جایگاه های سی ان جی نباشد و از طرفی نیز مردم در یک جایگاه می توانند سوخت را ارزان تر از قیمت مصوب دریافت کنند.

وی تصریح کرد: عمده ترین مشکل پیش آمده در جایگاه های سوخت سی ان جی ناشی از کمبود نرخ کارمزدی است که به جایگاه داران تخصیص می یابد.

دادرس خاطرنشان کرد: این روش هم اکنون در اکثر کشورهای پیشرفته و صاحب صنعت سی ان جی انجام می گردد که سبب خواهد شد تا جایگاه های درجه ۲ و ۳ برای آنکه به بالاترین حق العمل برسند کیفیت جایگاه های خود را ارتقا دهند و از طرفی این موضوع سبب افزایش رقابت خواهد شد.

مدیر انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور، اظهار داشت: صنعت CNG کشور و به خصوص جایگاه داری در این عرصه پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها با مشکلاتی مواجه بوده است که عمده ترین مشکل کمبود نرخ کارمزدی است که به جایگاه داران تخصیص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: اعمال نشدن افزایش نرخ کارمزد در جایگاه های سوخت CNG سبب شده است تا بخش خصوصی دیگر رغبتی به ورود به عرصه جایگاه داری نداشته باشد و حتی در سالهای اخیر نیز بعضی از جایگاه های خصوصی CNG تعطیل شده اند.
 

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.