کمبود کنتور برق رفع شد

۱۵ام بهمن ،

درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: این دومین باری است که مشکلم را براتون می نویسم. حدود دو ماه تقاضای کنتور برق برای ساختمان خودمان را داده ام پول آن را هم ریخته ام اما متاسفانه هر روز وعده می دهند که امروز نصب می گردد یا فردا. نکند این هم با مشکل خودرو مواجه شده تا قیمت آن را افزایش بدهند. به خدا حاضریم پول بیشتر هم بدهیم ولی ساختمان برقدار شود.
این درحالی است که معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از حل مشکلات در روند تولید کنتور برق خبر داد و گفت: با بخش نامه تازهی که از سوی سازمان مدیریت ابلاغ شده مشکلات برطرف شده و تحویل کنتورها سرعت بیشتری می گیرد.
غلامرضا خوش خلق با بیان این‌که مشکلات کمبود کنتور در تهران را با همکاران پیگیری می کنیم و اگر مشکلی باشد برطرف می‌شود، دربارهٔ چرایی کمبود کنتور و تاخیر در تحویل انشعاب برق گفت: اختلال‌هایی بوجود آمده است؛ بالاخره با توجه به شرایط اقتصادی اندکی در تولید وقفه ایجاد شده بود. امیدواریم که مشکلات و تغییرات نرخ ارز که مستقیم وغیر مستقیم در بعضی تولیدات ممکن است اثر گذاشته باشد با بخش نامه تازه برطرف شده باشد.
وی در واکنش به این موضوع که به خاطر تاخیر در تحویل کنتور به مشترکین تازه بعضی از اشخاص به صورت غیر مجاز از شبکه برق می‌گیرند تصریح کرد: استفاده غیر مجاز از برق توجیه ندارد. ما به عنوان متولیان برق خودمان را مدیون می دانیم و تلاش می کنیم تا برق مورد نیاز مردم را تامین کنیم.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به تلاش‌های توانیر برای سرویس‌دهی به روز به مردم گفت: اگر جایی مشکلی هست ضمن عذرخواهی از مردم تلاش می‌کنیم تا مشکل را رفع کنیم.
خوش خلق با اشاره به این‌که احداث شبکه برای ارائه خدمات برق به بعضی از مشترکین سبب تاخیر در ارائه کنتور و انشعاب به مشترکین است، اظهار کرد: در عین حال تمام تلاش ما این است که به مشترکین خدمات ارائه دهیم.
وی با اشاره به این‌که ممکن است آخر سال درخواست ها بیشتر باشد و شاید شرایط مقداری سخت‌تر شده است، تاکید کرد که تمام تلاشمان این است که انشعاب برق به موقع به دست مردم برسد.
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.