کمپانی پیکسار ۳ انیمیشن تازه تولید می‌کند

۱۳م دیماه ،

کمپانی پیکسار از تولید سه انیمیشن سینمایی تازه خبر داد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، این کمپانی معروف که این روزها انیمیشن محبوب و پرطرفدار “هیولاها” را آماده اکران در سینماهای جهان دارد، از تهیه و تولید سه انیمیشن بلند سینمایی خبر داده است.

بنابر این گزارش، انیمیشن‌های “دایناسور خوب”، “The Inside Out” و “جستجوی نمو ۲” عناوین سه اثر تازه کمپانی پیکسار می باشند.

در خلاصه داستان انیمیشن “The Good Dinosaur” (دایناسور خوب) به کارگردانی “باب پترسون” که قرار است در روز ۳۰ ماه می سال ۲۰۲۲ میلادی (۱۰ خردادماه) اکران شود آمده؛ اگر شهاب سنگ‌هایی که سبب فاجعه شدند و شیوه زندگی را در زمین تغییر دادند از مسیر سیاره خارج می‌شدند و دایناسورها هیچ‌وقت منقرض نمی‌شدند، دنیا به شکل…

انیمیشن “The Inside Out” (نام موقت) به کارگردانی “پیتر دکتر” هم که قرار است در روز ۱۹ ماه جون سال ۲۰۲۲ میلادی (۲۶ خردادماه) اکران شود، یک اثر خلاقانه است که بیننده را به جایی می‌برد که همه می‌شناسند (مغز انسان) اما هیچکس تا به حال داخل آن را ندیده است.

انیمیشن “Finding Nemo 2” (جستجوی نمو۲) به کارگردانی “اندرو استنتون”، سومین اثر کمپانی پیکسار است که برای اکران در سال ۲۰۱۶ میلادی در نظر گرفته شده است و هنوز هیچ خبری دربارهٔ خط داستانی آن منتشر نشده است. 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.