کمپین “از کجا آوردی؟” آغاز به کار کرد

۲۴اردیبهشت،

روزگارنو: کمپین “از کجا آوردی؟” در راستای پیگیری و تحقق سبک تبلیغات اسلامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز به کار کرد.

به گزارش مهر، این کمپین که متشکل از فعالان رسانه‌ای، سیاسی و دانشجویی سراسر کشور است به قصد زیر ذره‌بین قراردادن تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و بررسی و گزارش تخلفات آنها راه‌اندازی شده است.

همینطور این کمپین در بیانیه خود از کلیه مردم کشور دعوت به همکاری کرده و خواسته تا گزارش مستند تخلفات تبلیغاتی و هزینه‌های کلان و بی‌رویه تبلیغات انتخاباتی را به ایمیل info@payamnews.com ارسال کنند تا این گروه با انتشار یافتن آنها در رسانه‌های عمومی از کاندیداها بازخواست و یا به مراجع ذی‌صلاح قانونی گزارش کنند.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الْمُبَذِّرِینَ کَانُواْ إِخْوَانَ الشَّیَاطِینِ وَکَانَ الشَّیْطَانُ لِرَبِّهِ کَفُورًا

اسرافکاران با شیاطین برادرند و شیطان نسبت به پروردگارش ناسپاس بود. (اسراء-۲۲)

ملت شریف ایران

انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است برای تسریع روند رشد و تعالی کشور و پیشبرد هرچه بیشتر اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران. 

یکی از دغدغه‌هایی که همیشه ذهن همه دلسوزان علی‌الخصوص رهبر انقلاب را به خود مشغول کرده است، نحوه تبلیغ کاندیداهاست که متاسفانه گاهی اوقات با موازین اسلامی فاصله گرفت و به سوی اسراف و تبذیر و یا استفاده نامشروع و غیرقانونی از بیت‌المال پیش می‌رود.

لذا گروهی از اصحاب رسانه و فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در کل کشور با تشکیل کمپینی به نام “از کجا آوردی؟” قصد دارند تخلفات تبلیغاتی کاندیداها را در سطح کشور رصد کرده و تخلفات را در جهت تشخیص هرچه بهتر مردم به صورت مستند از طریق رسانه ها گزارش کنند و یا به اطلاع مراجع ذی صلاح قانونی برسانند.

همچنین از مردم شریف ایران درخواست می گردد در صورت ملاحظه، اسناد و گزارشات تخلفات کاندیداها را به آدرس info@payamnews.com ایمیل کنند.

ضمنا پایگاه اینترنتی www.payamnews.com به‌عنوان پایگاه اینترنتی رسمی این کمپین برای انتشار یافتن بیانیه‌های آن اعلام می‌شود.

والسلام علی من اتبع الهدی


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.